/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Netværk.
Fra : annettemor
Vist : 570 gange
100 point
Dato : 23-01-05 12:44

Kan ikke få mit nætværk til at fungere. Har købt en bærbar med indbygget trådløst netværk. Når jeg aktivere trådløsforbindelse står der:
Trådløstnetværk (default)
Signalstyrke god
Hastighed 5,0 Mbps
Status søger netvækrsaddresse

Hvad gør jeg??

Annette

Accepteret svar
Fra : Calleman

Modtaget 100 point
Dato : 23-01-05 13:34

Hej Annette.
Det ser ud til at du har fin forbindelse til dit trådløse udstyr, dog er det muligvis ikke koblet korrekt sammen med resten af dit internet udstyr (modem og evt. router).
Hvordan har du forbundet det hele?

[Calle]

Kommentar
Fra : annettemor

Dato : 23-01-05 13:55

Hej Calle

Jeg har bare taget stikket fra mit modem og sat i min ruter. Har puttet den i WAN stikket.. Er dette ikke kortkt??? Er altså ikke total "Kloge-Aage" til sådan noget..
Mit internet fungere fint på min alm. PC'er

Annette

Kommentar
Fra : dk

Dato : 23-01-05 13:57

Hejsa

Har du været inde og konfigurer din Router/access-point ??
du skal vide navnet på denne, når du kobler din bærbare til.
du skal fra den bærbare finde et punkt under "egenskaber for trådløs netværk"
hvor du kan "join" navnet på din router/access-point når du har fundet det skal
du låse den bærbare til at kun bruge denne forbindelse.

Kommentar
Fra : annettemor

Dato : 23-01-05 13:58

Øhh det var altså det stik der før sad i min alm pc'er..

Kommentar
Fra : dk

Dato : 23-01-05 14:14

oki
hvis du ikke har en Router/access-point tilsluttet dit Modem kan det ikke lade sig gøre
at bruge det trådløse netkort.
du har da muligheden for at tilslutte din bærbare via et pcmcia netkort istedet for.
fås fra ca 100,-

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-10-05 11:41

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så være venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?

Godkendelse af svar
Fra : annettemor

Dato : 19-01-06 07:47

Tak for svaret Calleman.