/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Er det muligt at genskabe noget fra pc´e~
Fra : Iboga
Vist : 360 gange
200 point
Dato : 22-01-05 10:34

Hejsa.

Jeg har udvident få slettet alle mine mails i outlook express, da den uden min viden var sat til at blive synkonosiret med min konto, ergo slettede jeg noget på hotmail.com, slettede den det så også i oe. Det er nu sket og er det muligt at genskabe min mails ved at på en eller anden finurlig måde at grave DOS´en? Eller noget et eller andet?

Jeg ved at det kan lade sig gøre, men er det noget jeg selv kan gøre med noget assistance fra jer?
Eller kender i et firma jeg kan kontakte, you name it jeg er så klar til at gøre hvad som helst..

pft

- Jennifer

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-01-05 10:46

Hvis du har TDC ligger de på deres server.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-01-05 10:48

Min post ligger her, også efter de er slettet i outlook.
http://tdconline.dk/

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 22-01-05 11:01

Hvilket mailprogram og styresystem bruger du ?

Her er der et forslag: http://www.dir.dk/faq/Exchange/Undelete.aspx

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 22-01-05 11:54

Du har det ikke liggende i slettet post?
Det er vigtigt ikke at bruge din computer mere da slettede områder på harddisken, jo overskrives med alt du installerer og endda, ved at surfe, da cookies mm, jo lægges ind på harddisken.
Du skal kende en som tager din harddisk ud, og sætter i sin puter, han skal så havde et recoverprogram, feks. undelete på sin harddisk, og kan nu lede efter din post, og da det er så specifikt er det ikke svært, da det kun er slettet post og ikke alt på harddisken der skal findes.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-01-05 12:36
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-01-05 12:38
Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 22-01-05 17:52

Ja, men hvis du lægger noget ind på din computer, så de slettede filer overskrives, så kan du glemme alt om at få dem tilbage.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-01-05 22:37

Ikke sikkert Palle!! nogle af disse filer i outlook og express har deres egen "fat" så de reserverer bare plads til deres filer! Så er det muligt at rekonstruere!

Kommentar
Fra : Iboga

Dato : 26-01-05 07:46

Teil: Jeg arbejder for tdc i deres mail support (kun opsætning!) og mister man sine mails,mister man sine mails. Hvis dine mails ligger på tdconline er det fordi du ikke har sat oe til at slette dine mails på serveren.

Jakjoe: Har prøvet dit link, men det hjælper hverken fra eller til.

Tedd: Tak for linkene du er den er der tættest på nu.. Men det første link fandt faktisk mine savnede mails.. jaa... Men det var en demo version så jeg kunne ikke få dem over i oe.. ærgeligt ærgeligt... Det andet link er vist for advanceret til mig, men skal lige have mere end 5 min til at kigge på det.

Men vil arbejde videre på sagen og gode links modtages stadig. :)

Pft
Jennifer

Kommentar
Fra : Iboga

Dato : 07-02-05 17:01

Stadig ingen ideer??

Jennifer

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-02-05 17:31

Ideer har vi da nok af, du skulle have brugt et recoverprogram, så havde du haft dine filer for længe siden, men nu:
"Ja, men hvis du lægger noget ind på din computer, så de slettede filer overskrives, så kan du glemme alt om at få dem tilbage."
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Iboga

Dato : 08-02-05 12:19

Hej pallebhansen.

Jo jo, men jeg har ikke lagt noget ind på min pc´er siden da.. Og de foreslag jeg har fået til recoverprogrammer virker ikke, det ville du jo kunne se hvis du læste mit forige indslag..

Men siden du har masser af ideer, så kom dog med dem i stedet for..

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 200 point
Dato : 08-02-05 18:51

Hvad hed det program der virkede i Tedd`s link og hvilken version?
Jeg har 25 programmer der alle kan finde data, men ikke alle er lige gode, og nogen virker kun på cdèr, andre kun på fat 16 nogen på fat 32, nogen tager dage andre er hurtige men finder ikke alt.
Så jeg er nød til at vide om det er fat 32 eller NTFS din harddisk har.
Ellers hent Drive Rescue det er et godt og gratis program, men det virker vist ikke på NTFS formatering.
Hvis du bruger et program der kan browse, så led efter filer her:
Du kan også i søg: Outlook express finde den mappe herunder:
C:\Documents and Settings\DitNavn\Lokale indstillinger\Application Data\Identities\{5BA82406-322E-4032-9BBC-84A5F8479101}\Microsoft\Outlook Express
Her findes dine nuværende DBX filer, og også dine usynlige, som du skal redde.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Iboga

Dato : 14-07-05 17:38

Hej Palle.

Tiden er gået med terminer og eksamer og dermed ønsket om at få mailsne tilbage forsvandt, jeg acceptede vist bare at de var væk desværre.. Siden hen er der blevet installeret ting på min pc og sådan er det vist bare.

Men tak for svar, det var dejligt med et præsict svar.

- Jennifer