/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
plobber
Fra : ans
Vist : 386 gange
1 point
Dato : 20-01-05 21:20

plobber du kan slette dit spørgsmål ,http://www.kandu.dk/dk/spg/58859
da du selv har fundet svaret.

Så får du dine 50 point retur.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 20-01-05 21:40

Hey, tag da og skriv det i tråden. Ellers ser plobber det jo ikke

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-05 21:42

Så kan plobber jo ikke slette sit spørgsmål.

Accepteret svar
Fra : justuniverse

Modtaget 11 point
Dato : 20-01-05 21:50

I know. Ville bare lige joke lidt. (Jeg tænkte, at hvis jeg var den eneste, der "svarede dig" så ville jeg få point )

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-01-05 21:56

Ka' vedkommende godt slette spørgsmålet når der er skrevet en kommentar?? Altså selv om det er spørger selv der har skrevet den.

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-05 21:59

Ja, det kan brugeren godt.

Det er kun, hvis en anden bruger har skrevet en kommentar, at det ikke kan lade sig gøre.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 20-01-05 22:02

Ja, jeg mener at have oplevet det en gang, hvor jeg kom i tanker om et tillæg til et spørgsmål ingen havde reageret på. Men du kan jo prøve.. (jeg skal nok lade være med at svare )

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-01-05 22:06

Næ justuniverse, det sku' ikke være nødvendigt at prøve.
Nu har jeg jo fået at vide det kan lade sig gøre

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-05 22:07

Er det ans eller dova, der skal prøve?

Tvivler lidt på, om du vil holde dig fra spørgsmålet

Jeg har da ikke noget imod at prøve, men hvis du justuniverse eller en anden bruger svarer på spørgsmålet, bliver det aldrig lukket.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 20-01-05 22:13

Se selv. Jeg ku´lade være

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-05 22:15

Prøvede du selv

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 20-01-05 22:15

Prøv lige om det også virker, hvis man giver 700 points

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-01-05 22:18

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-05 22:18

nope, det vil jeg ikke prøve, men det kan du jo gøre

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-05 22:23

Nåååååå en af jer har prøvet om det var rigtigt, det jeg skrev

Mit spørgsmål fik nemlig 58868

Nu mangler både 58867 og 58868

Gå til bekendelse, hvem tvivlede på mine ord

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 20-01-05 22:25

Jeg nåede ikke at se, hvem det var, da jeg var inde i emnet Lotus Notes for at se om jeg blev fristet til at svare. Men det var ikke mig, for jeg vidste det jo i forvejen.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 20-01-05 22:26

Nu ved jeg det. Det må have været plobber......

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-01-05 22:27

Det var bestemt ikke mig

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-01-05 22:31

Jeg har ikke set der har været nogen spørgsmål i seneste 25 der er forsvundet igen.

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-01-05 22:31

Jeg har ikke set der har været nogen spørgsmål i seneste 25 der er forsvundet igen.

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-05 22:42

Hvem stillede så spørgsmål 58867? jeg tror ikke det var plobber.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 20-01-05 23:15

Jeg har på fornemmelsen at det kan have været Luke2000, som skulle tjekke at det var rigtigt før han var så venlig at gøre plobber opmærksom på det i selve tråden. Han har nok syntes at vi var for onde at sidde her og snakke om det uden at gøre noget ved det

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-01-05 23:20

Jamen har du stillet et spørgsmål og slettet igen, ans??

Og nu siger du det er 2 der mangler, altså 58867 og 58868.
Jeg har ikke lagt mærke til at der har været nogen spørgsmål der er blevet slettet, som også nævnt tidligere, og jeg er på seneste 25 det meste af tiden.

mvh dova

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 20-01-05 23:23

Det er rigtig nok at ANS stillede et spørgsmål i emnet Lotus Notes. (Jeg var selv inde og se om jeg ku´ svare )
Men nr. 58867 findes heller ikke, så det tyder på, at der har været én.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-05 23:35

dova

Jeg stillede spørgsmål "58868", som justuniverse har set, og det er rigtigt, at jeg stillede det i den kategori " lotus notes"

Jeg valgte kategorien, da der ikke havde været så mange spørgsmål der (ingen abonnenter)

Jeg slettede spørgsmålet efter at jeg selv havde svaret.

Det ene point, som jeg satte på "højkant" fik jeg retur, som ledigt point, efter at spørgsmålet blev slettet.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 20-01-05 23:41

Nå, men så må 58867 jo være ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-05 23:54

justuniverse

Så meget fylder jeg da ikke. Jeg stillede jo kun et spørgsmål og det var, ja nu gentager jeg det atter en gang, 58668

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 21-01-05 00:08

ans:
Undskyld, men jeg synes bare Dova virkede ret sikker på at hendes sørgsmål var 58668. (hvis hun er en hun)

Forresten: Det var ikke dit rumfang, jeg hentydede til med de 58867.

Men whatever... den er væk.
Jeg vil gå i seng og sove, for jeg skal op i morgen igen af én eller anden grund

Hyg jer.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-01-05 00:20

Nej

Jeg prøvede jo ikke at stille et spørgsmål.

Og jo, hun er en hun

Godnat til dig justuniverse

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-01-05 00:27

justuniverse

Jeg tror også, at du er træt. Du blander 2 ud af 3 (din egen medregnet) sammen

Godnat og sov godt.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 21-01-05 00:46

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-01-05 00:52

Da jeg skrev 2 ud af 3 glemte jeg at skrive profiler.

justuniverse

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 17-02-05 12:49

Tak for svaret justuniverse.

Du var så ikke den eneste, men den første, der svarede og da plobber ikke har vist sig i denne tråd lukker jeg nu.

Hilsen ans