/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ændring af "luk" billede"
Fra : fnidder2
Vist : 421 gange
50 point
Dato : 19-01-05 17:49

Når man vil lukke win XP ned er der flere mulige "billeder"(tror jeg) et med rullegardin og et med ikoner.
HVORDAN skifter jeg mellem disse???
på forhånd tak for den hurtige besvarelse

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-01-05 20:20

Hejsa

Højreklik på proceslinjen forneden-vælg egenskaber-vælg fanen menuen start

Her kan du vælge imellem to mugliheder

En flueben ved menuen start

Angiver, at menuen Start som standard skal give dig hurtigst mulig adgang til e-mail og Internettet, dine dokumenter, billeder og musik samt til de programmer, du har brugt for nylig.

Eller ved klassisk visning

Her kan du angive, hvordan menuen Start skal fungere, og få vist eller skjule elementer i menuen Start.

Når du har valgt den du vil bruge klikker du på anvend-ok

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : fnidder2

Dato : 20-01-05 11:02

ja det er jo fint alt sammen, men det ændrer ikke ved det skærmbillede hvor jeg skal vælge om jeg vil genstarte kogge af eller lukke computeren. Den står med rullegardin nu og jeg vil gerne have ikoner.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-01-05 12:14

Jamen lille ven

Om du vælger klassisk visning eller menuen start,så vil disse ikoner da komme frem forneden når du klikker på start

Det er den eneste måde du kan lave det på i xp

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : fnidder2

Dato : 21-01-05 08:59

Jammen store ven:) uanset om jeg vælger klassisk eller den anden så er det billede hvor jeg skal vælge mellem: Standby, Luk eller Genstart
altså det samme, det vil i mit tilfælde sige med rullegardin og ikke med ikoner.
det er den aller sidste skærm man ser når man lukker ned jeg snakker om

Kommentar
Fra : briani

Dato : 21-01-05 17:13

Hejsa igen

Så vidt jeg ved er der kun de to mulighedder som jeg har nævnt

Det er jeg næsten 100% sikker på

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 21-01-05 17:21

Tillæg

Fandt lige dette her

Windows XP tillader forskellige måder, hvormed man kan lukke systemet.

http://www.praestkjaer.dk/dk/os/win-xp/wxp-shutdown.htm

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : fnidder2

Dato : 24-01-05 11:08

tak briani, men det jeg leder efter er bare hvordan man skifter mekkem de eklsisterende luk skærme.