/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Gennemsigtig Scroolbar
Fra : plasse
Vist : 428 gange
15 point
Dato : 19-01-05 16:21

Hejsa.. Jeg ville lige hører om man ikke kunne lave sig en gennemsigtig scroolbar???

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 19-01-05 16:25

hvis det er den til højre i browseren, så kan du selv sætte farven på den med CSS.

Her har du en "generator" der laver det CSS kode du skal bruge: http://www.ignside.net/man/misc/testcss/scrollgenerador.htm

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 19-01-05 16:52

Der findes et program der kan generere stort set alle former for scrollbars med mere, farver, transparens og alt muligt andet, og som i øvrigt nemt kan lave css til fremtidigt brug.

Topstyle er gratis i en lite udgave.

Kommentar
Fra : Mckorkprop

Dato : 19-01-05 17:01

Hvad hedder hjemmesiden hvor man kan hente Topstyle?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 19-01-05 18:14
Kommentar
Fra : plasse

Dato : 20-01-05 15:42

har selv fundet en kode der gør det muligt at lave scrollbaren gennemsigtig ;D

Kommentar
Fra : lenasl

Dato : 02-02-05 21:34

var det noget du havde lyst til at dele med os andre?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-02-05 09:28

Du kunne jo godt vende tilbage alligevel, det er da yderst uhøfligt blot at ignorere den hælp du har fået her

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 04-02-05 10:25

Jeg synes da også du skulle tage at lukke spørgsmålet nu hvor du har fundet et svar.

Accepteret svar
Fra : Mckorkprop

Modtaget 15 point
Dato : 04-02-05 15:29

Adressen på det sted vi har fundet den gemmensigtige scrools-bar er: http://www.la-soldier.net/Graphics/Tutor/transscr.htm

Så er alle glade?

Kommentar
Fra : lenasl

Dato : 04-02-05 15:41

Takker
Jeg kan jo lige smide en kommentar:
Den gennemsigtige scrollbar som du linker til, ser jo fin ud i IE, men den understøtter ikke Mozilla (og formentlig heller ikke Netscape).

Kommentar
Fra : Mckorkprop

Dato : 04-02-05 15:44

Nej.. Det er lidt et problem... Men det ser da fedt ud i IE.. chek www.mckorkpropweb.tk
;D

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 04-02-05 15:57

Den virker jo kun i IFrames..

Men skal vi ikke have lukket spørgsmålet?

Kommentar
Fra : Mckorkprop

Dato : 04-02-05 16:14

Ja.. Det er også der jeg skal bruge det!

Er der mere der skal svares på?

Godkendelse af svar
Fra : plasse

Dato : 11-02-05 13:26

Sådan så er spørgsmålet lukket..