/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Udskrivning
Fra : Klokker
Vist : 309 gange
200 point
Dato : 19-01-05 10:33

Har en ven der vil udskrive fra en hjemmeside men det ligner kinesisk og giver ingen mening , han kører win98 , er der nogen der kan hjælpe med det , kan ikke prøve tingene af her og nu .

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 19-01-05 11:04

måske mangler printerdriver.

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 19-01-05 11:05

prøv at marker det han ønsker at skrive ud og sig kopi sæt det derefter ind i word og se om det stadig ligner kinesisk.
dette for at se om det er printerfejl eller fra hjemmesiden

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 19-01-05 13:38

Han siger at det stadigvæk er kinesisk, computersmed

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-05 14:02

Hvis den stadig skriver "kinesisk" efter at det er sat ind i word el. notepad er det helt sikkert printeren der er problemet.

Hvad er det for en printer og er drivere opdateret?

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 19-01-05 19:06

Det her er for vanskeligt , bliver nødt til at vise ham hvordan man bruger kandu ,for det er ikke til når man ikke sidder ved maskinen, undskyld ulejligheden. Ved ikke lige hvad man gør med point for man kan jo ikke acceptere et svar som andre så køber ?, vender tilbage når vi er igang ved hans maskine.

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 22-01-05 10:41

Spørg kammeraten, hvad printeren hedder. Gå på dens hjemmeside. Find modellen. Download driver. det er ikke så svært - heller ikke første gang.

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 22-01-05 10:49

Tak skal du have , for lige fat i ham så vi kan prøve

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 22-01-05 11:16

Kun glad for at kunne hjælpe. Kom igen, hvis det ikke lykkes.

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 22-01-05 17:21

mit forslag er luk pcer ned og tag printer fra,start op og fjern alle printer og driver.
luk ned og sæt printer til. (vær opmærksom på at nogle usb printer skal have driver før man sætter printer til), Jeg går udfra at du/din ven har en LTP printer sat til.
lad win98 selv søge efter printeren og se hvad der sker...
kommer der ikke noget frem klik tilbage og vælg en selv, fjern afmækningen så du/i se alle fabrikanter (mæker) led så skulle det ikke lykkes må i på nettet og finde en driver (skriv gerne navn/mærke her).