/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Links virker ikke
Fra : beckski
Vist : 530 gange
200 point
Dato : 17-01-05 17:27

Hejsa
Når jeg i min outlook (ikke express) klikker på et hyperlink jeg har modtaget i en mail, så åbnes en browser, men der søges ikke efter linket. Browseren står blot stille - og der kommer ingen side (også selvom linket er rigtigt og siden eksisterer)
Jeg har ingen virus, tjekker ad-ware og spy-ware ofte - intet virker

hvad gør jeg for at få links'ne til at virke?????

mvh

Beck

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-01-05 17:32

Jeg har lige haft samme problem med ikke at kunne åbne link, og troede ikke jeg havde virus eller noget.
Men uhauha, 447 critical objects i min computer, og det var virus og spyware der var skyld i det.

mvh dova

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 17-01-05 17:33

hvordan kom du af med det ???

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 210 point
Dato : 17-01-05 17:41

Hejsa

Prøv at åbne Internet Explorer! Gå ind under Funktioner > Internetindstillinger> Programmer! Der skal være flueben i Internet eksplorer skal undersøge om den er standardbrowser!

Og så klikker du på nulstil webindstillinger
Klik på anvend og ok

Mvh
Brian

Godkendelse af svar
Fra : beckski

Dato : 17-01-05 17:44

Tak for svaret briani.

FAKTASTISK !!!!

TAK MIN VEN !!

god vind fremover

Kommentar
Fra : briani

Dato : 17-01-05 17:49

Hejsa igen

jamen det var da bare dejlig at kunne få lov til at hjælpe

Også god vind fremover til dig

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : Anli

Dato : 17-01-05 17:56

Hej beckski.
Hvis du tilfreds med svaret fra briani, bør du acceptere svaret således tråden lukkes.

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 17-01-05 19:07

er gjort, klovn