/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Information om Tyrkiet/ Incekum.
Fra : 4602
Vist : 492 gange
50 point
Dato : 17-01-05 10:48

Jeg skal en tur til Tyrkiet/ Incekum med familien, det er vores første gang til Tyrkiet. Derfor søger vi lidt informationer om området.
Hvis der er der nogen der ligger inde med erfaringer, information, kort eller gode websider de vil dele med os, er vi meget modtagelige - på forhånd tak.

Kommentar
Fra : legind

Dato : 17-01-05 11:31
Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 17-01-05 17:34

Hej!
Jeg ønsker jer en god rejse, og har selv været i tyrkiet et par gange. Skal i rejse med charter eller er det på egen hånd??
Et godt råd, som jeg har erfaring for, er altid at spørge jer for, hvad prisen er inden i bestiller ind. Der er lækkert i det nordlige, frem for det sydlige, da der er mere frodigt, end det lidt golde sydlige tyrkiet.Pengeveksling er fornuftigt at gøre dag for dag og evt. slå til når et godt tilbud viser sig. Det er lidt ustabilt, synes jeg. Der er altid mange lokale som tilbyder deres tjenester og det kan mange gange betale sig. Selvfølgelig er der brodne kar......GOD TUR
hilsen la