/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
dvd reciver
Fra : ladies
Vist : 427 gange
24 point
Dato : 15-01-05 19:59

hvis jeg køber en dvd-reciver er det så en dvdoptager og kan man også afspille dvdfilm(og den er vel til fjernsynet.
måske lidt dumt spørgsmål-men teknik og mig*SS*
nogle der ved hvor man køber billig og god dvdoptager
ladies

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 24 point
Dato : 15-01-05 21:06

Den er god nok, en DVD, optager fra, og gengiver til fjernsynet, og så kan du afspille DVD'er på den også.
En Denver DVD optager,få's i Bilka fra på mandag til 1799kr.
Du kan også afspille Mp3, JPG filer,altså billeder fra et digitalt kamera, og en hel del andet spændende.
Foruden det, er der også en Nicam stereotuner i den.
Den for du brug for hvis du optager noget med musik i fra fjernsynet,så musikken kommer ud i stereo.
Nu ikke bange, det er ikke indviklet når du først kommer i gang.Og husk så:
Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar.
Hilsen
Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : ladies

Dato : 15-01-05 21:17

Tak for svaret Keldd.
jeg takker mange gange for svaret ,så tør jeg godt købe sådan en:)*SS*

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 15-01-05 21:23

En reciver er da en forstærker med radiotuner

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-01-05 21:23

Ladies:
Selvtak,og held og lykke, øh køb en til mig også.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-01-05 21:32

olepost: Receiver, er det engelske ord for modtager.
Hvad den så modtager, et Tv signal eller et radiosignal,
kommer jo an på hvad der er proppet ind i den.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 15-01-05 22:35

Sikke dog noget pis at bilde spørgeren ind,du er satéme dygtig

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-01-05 23:47

olepost:
Prøv med et koldt brusebad.