/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
XP Pro/underholdning / spil
Fra : prosat
Vist : 461 gange
450 point
Dato : 15-01-05 19:24

Jeg har været så dum, da jeg ville ryde op i computeren at slette de spil som ligger som standart "7 kabale - Edderkop - Minestryger osv." jeg har dem som kan spilles over internettet.
Jeg har forsøgt at finde dem igen men uden held, kan nogen hjælpe mig med dette problem.
P.s jeg har XP Pro disken.

Mvh
Prosat

Kommentar
Fra : perchris

Dato : 15-01-05 19:28

kontrolpanel > Tilføj eller fjern programmer
der finder du
Tilføj eller fjern windows komponenter

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 15-01-05 19:30

Der har jeg forsøgt, men kan ikke få spillende igen , eller jeg gør det måske forkert, er ingen ørn til sådan noget.

Prosat

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-01-05 19:36

Hejsa

Først åbner du dit kontrolpanel

Klik på tilføj eller fjern programmer

Så går du over til venstre og klikker på tilføj/fjern windowskompinenter

I det vindue der nu kommer frem ruller du ned til tilbehør og funktioner

Den dobbeltklikker du på

I det vindue der nu kommer frem sætter du et flueben i spil og klikker på ok

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 15-01-05 19:50

Har prøvet, vinget alle de spil af der kommer frem, trykket ok (henter de valgte ting) men stadigvæk ingen spil, udover de som kan spilles over på internettet. ? måske jeg har slettet dem ?

Prosat

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 15-01-05 19:50

Har prøvet, vinget alle de spil af der kommer frem, trykket ok (henter de valgte ting) men stadigvæk ingen spil, udover de som kan spilles over på internettet. ? måske jeg har slettet dem ?

Prosat

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 15-01-05 20:01

du har vel husket at sætte CD skiven i

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-01-05 20:01

Hejsa igen

Lyder mærkelig

Prøv lige en systemgendannelse

Start-alle programmer-tilbehør-systemværktøjer-her klikker du på systemgendannelse
Sæt et flueben i gendan computeren som den var på et tidliger tidspunkt-og klik på næste
I vindue over til venstre klikker du på den dato før du begyndte at rydde op
Og så følger du bare guiden

Brian

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 15-01-05 20:25

Hej igen.

Har nu prøvet systemgendannelse helt tilbage den den 1.01.05. for beskeden at den ikke kunne da der ingen ændring har været. ?

Måske skal jeg nævne at jeg var inde under windows filerne, da jeg slettet hvad der viste sig at det var spillende jeg havde fat I, siger det måske noget noget. ?

Jeg har lært at man skal holde fingrene for noget man ikke har en dyt forstand på.

Har I et bud. ?

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 450 point
Dato : 15-01-05 21:02

Hejsa igen

Prøv igen at følge min kommentar kl 19:36
når du når til dette

"I det vindue der nu kommer frem sætter du et flueben i spil og klikker på ok"

Så prøver du istedet at fjerne fluebenet og klikker på ok.

Så laver du lige en genstart-og så går du tilbage og sætter et flueben (husk din xp cd skal være i drevet)

Brian

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 15-01-05 21:40

Hej briani.

Yes, så var den der, tak for din tolmod, har forhøjet med 100 som tak.

God weekend

Vh
Prosat

Godkendelse af svar
Fra : prosat

Dato : 15-01-05 21:41

Tak for svaret briani.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-01-05 21:44

Hejsa igen prosat

takker

jamen det var da dejlig at kunne få lov til at hjælpe,det er derfor vi sidder her

kan du have en forsat god aften
Brian