/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
kandu´s postserver nede igen
Fra : miritdk
Vist : 494 gange
1 point
Dato : 13-01-05 20:58

eller hvad ?????????

MÅ jo irritere nogen med det her

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 11 point
Dato : 13-01-05 21:05

JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men på et tidspunkt kommer der nok en milliard gamle mails.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-05 21:11

jeps og så bliver man tosset over det

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-01-05 21:18

Pyt med det,
alle flueben er fjernede.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-01-05 09:28

Det sg'u surt men den virker igen nu.
fik selv for et par dage siden alle de mails jeg skulle have haft, siden 21/12-2004
ca 250, mange var lige som forældede og var blevet lukket.
så det bare ligsom at man ikke kan følge med, bagefter.
der skal næsten krisehjælp til.

Nå men det virker nu.......tror jeg nok.!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 14-01-05 11:05

Jeg har altså ikke fået mails i over en måned nu

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-01-05 11:30

Jamen, hvorfor er det kun nogen der ikke får mail.
Jeg var da inde og slette næsten 80 mails i går fra mit spørgsmål.
Og de er da indkommet inden for de seneste 2 dage.

Det var det samme sidste gang der var tale om nedbrud i mailsystemet, da fik jeg dem også.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-05 13:47

får også mail nu - og nemlig dova - jeg fatter heller ikke at nogen får og andre ikke får - men hvad - det er jo nemt nok at slette alt hvis man ikke orker mailene

Better_performance - du får ikke mail ??????? Men ønsker du det og har sat flueben ved ?????

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 14-01-05 14:22

SÅ! Nu har jeg fået en dynge af mails..
-Kedeligt, at de fleste er uaktuelle.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-05 14:24

haha Birgitta - der er vist mange af os der lige synes det er i overkanten

hmmm - mine kommer dobbelt ind - irriterende !!!!!!!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-05 15:23

Tak for svaret Birgitta. du kom først så du får det enkelte og enestående point - kandu har jo kørt fint siden

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 14-01-05 15:44

Mjøh... mon?
Men lige nu kører den vist.. -kryds fingre)- det kunne da være sjovt med en hel week-end uden afbrydelser af en eller anden slags.
Men tak for pointet, trods alt.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-01-05 16:41

Øv nu måtte jeg købe svaret. siden var 5min. om at komme frem.
Men jeg er jo nysgerrig.fik du et returpoint ? Øv!....
Sendte en mail til kandu forleden, og fik svar og mail på under et døgn.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-05 17:01

hahhahahahaha natmaden - og hvad fik du ud af det ???????????

Birgitta - vi krydser vel fingre - den var lige nede kort da jeg skulle finde en oldsag af en oplysning - øv - men kom da igen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-01-05 18:01

jeg fik da mine mail, hvorefter at du lavede denne tråd, hvorefter at jeg opdagede at du havde ret, den var nede igen.
Jeg mangler også et par tråde i min historik, og så er det da totalt umuligt,
at finde ud af hvad det er at man sidder og 'blander sig i'.
Men dagen er da reddet , min pc er netop færdig men en virusscanning,,,, NUL HULLER

Fik du et returpoint,,? nå det jo din tråd, og jeg må nok selv oprette en tråd med spørgsmålet

Ho-Ho-Hooo http://www.kandu.dk/dk/spg/58359

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 14-01-05 19:51

KORS!!! Hvor er kandu gumpetung!!

Kommentar
Fra : Eyvind