/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
xp og skiftning af nøgle
Fra : Chrillemand
Vist : 529 gange
46 point
Dato : 13-01-05 15:02

Jeg har hørt fra en pålidelig kilde, at hvis man har en XP crack, som kun holder et år, så hvis man en gang imellem skifter nøglen ud, med en anden, vil den så kunne holde et år længere?

\\christian

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 13-01-05 15:08

søg på www.cracks.am og du vil finde hvad du skal bruge

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 13-01-05 15:09

btw, så er det en god ide at ha en popup blocker aktiveret inden du går ind på siden...

Kommentar
Fra : petura

Dato : 13-01-05 15:32

det er rigtigt at du kan finde det du skal bruge der , men du skal også værer klar over ar der er andre der overvåger disse sider og er du storforbruger af disse sider kan du også blive overvåget af div. institioner .

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 14-01-05 13:30

Søg evt. på "WindowsXP Product Key Viewer" på Google, eller "SP1 Crack"

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 14-01-05 20:20

tja, men kan ikke lade sig gøre længere, da jeg har fået blaster ind at ligge, da jeg åbnede selve cracken, i fejlsikret, som lod til at være crack til xp....

Filen hedder noget med "all edition crack", så pas på med den. Jeg kan ikke længere bruge min computer, da den genstarter uanset hvad jeg gør ved den. Den går i alle exe-filer på alle drev!

Men er der nogen, der har et godt bud på at få den fjernet? Husk, jeg skal have gemt ting fra c-drevet, og jeg kan ikke bruge computeren, andet end at boote fra cd-rem eller diskette!

Det er pænt nederen, men er der nogen der kan hjælpe mig ud af det her, som nogen har rodet mig ind i?

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 18-01-05 20:45

nå, så blev der stille hva'? Men jeg har fået det ordnet, så det er ikke længere problem. Måtte igennem en formatering, og fik fat i en ordentlig crack, dog ikke fra cracks.am

\\christian

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 19-01-05 16:12

Tillykke.....

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 19-01-05 18:25

TAk! Jeg synes ikke ligefrem at nogle af jer har fortjent de point, men det kan være jeg ombestemmer mig senere...