/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Mind controll
Fra : Nick91
Vist : 458 gange
20 point
Dato : 12-01-05 14:22

Ja er der nogle der har set programmet på tv2 (Mind Controll red.) Er der nogle der ved hvor man kan lære nogle af de ting han gør?

Hilsen Nick

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 12-01-05 14:32

hehe.. skal du ud og prøve at score..

Kommentar
Fra : Nick91

Dato : 12-01-05 14:40

Hehe jaa det kunne godt ske.. ;)

Eller blære sig for vennerne

http://www.ellusionist.com/html/NJA2/N2-see-preview.htm

Er der nogle der ved om den film kan købes i DK?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 12-01-05 15:31

Meget af det han laver er ganske almindelige principper omkring tydning af kropssprog med mere, det kræver udover en stor psykologisk indsigt også enorme mængder af træning, men alt kan selvfølgelig læres, personligt har jeg beskæftiget mig med det i de sidste 10 år, og jeg regner ikke med på noget tidspunkt at blive lige så dygtig, så der findes nok ingen super genveje

Kommentar
Fra : Nick91

Dato : 12-01-05 16:51

Ok. Men ved du hvor man kan købe nogle film med det.. lige som jeg lagde link til..

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 12-01-05 17:44

Det er ikke noget du kan lære af film.

Accepteret svar
Fra : Niederhof

Modtaget 20 point
Dato : 12-01-05 17:45

Hej Nick91
Det er ikke noget der kan læres via film og instruktionsvideoer - du må ud og afprøve det i den virkelige verden - men lad nu være med at forsøge at få udbetalt præmier for Lotto-taber-kuponer...... det gutten fra TV laver, virker altså KUN på mennesker, ikke på maskiner.
Prøv at læse Richard Bandler's "Brug hovedet - til en forandring", Ole Vadum Dahl's bøger Grundbog i NLP I + II, eller/og Sue Knight's NLP på jobbet - de giver lidt indblik i hvilke mekanismer der arbejdes med - HUSK at udføre alle øvelserne.

Godkendelse af svar
Fra : Nick91

Dato : 12-01-05 19:42

Tak for svaret Niederhof.

Kommentar
Fra : Nick91

Dato : 12-01-05 19:46

Nu vil jeg tage op på det bibloteket imorgen efter Richard Bandler's bog..

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 13-01-05 08:03

Den hedder "Brug din hjerne til en forandring" og af samme forfatter, kan anbefales "Fra frø til prins"