/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Farve Koder
Fra : Tompe_10
Vist : 599 gange
30 point
Dato : 11-01-05 16:51

Hej med jer.....!

Jeg er begyndt at lede efter et nyt design til min hp og har fundet rimelig mange farver jeg syntes kunne være fede men nu er problemet at je ikke kan finde ud af hvad for nogle farve koder d r...

Er der en herinde der kender er prog der er fri til download som man ka bruge til at trykke på farven med og den så regner den ud....?

Kommentar
Fra : t2o_acid

Dato : 11-01-05 16:53

http://www.immigration-usa.com/html_colors.html

Her skulle du kunne finde farverne man kan lave koder på !!

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 11-01-05 16:55

Fandt sku ik helt den farve jeg skulle bruge desværre

Accepteret svar
Fra : vege.dk

Modtaget 40 point
Dato : 11-01-05 17:53

http://www.iconico.com/colorpic/index.aspx

Den her er god. Du åbner bare et program. Så bliver din curser til en farvesøger. det er ligemeget hvliken farve/blanding du peger på, så skriver den koden i toppen.

Nem at bruge.

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 11-01-05 19:00

Lyder til at være lige det jeg mangler tjekker lige om det er det

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 11-01-05 19:03

Yep li hva jeg sku bruge takker

Godkendelse af svar
Fra : Tompe_10

Dato : 11-01-05 19:04

Tak for svaret vege.dk.

Kommentar
Fra : vege.dk

Dato : 11-01-05 19:25

Det var så lidt. Er også selv glad for programmet.