/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
gratis dvd brænder program
Fra : snaptil
Vist : 1310 gange
133 point
Dato : 11-01-05 07:32

jeg har nu overstået gratis tiden hos nero. og selv om det var nemt og hyggeligt vil jeg hellere bruge mine surt tjente penge på noget andet.

men findes der et alternativ.. som er gratis?

har hentet et der hed burncdcc, men det vil kun brænde iso filer? mine backup er lavet med dvd schrink og ligger derfor med vob filer etc!!!

Kommentar
Fra : mcbanana_club2

Dato : 11-01-05 08:22

prøv denne side der er 3 gratis dvd brandere på side 1 og 2.
jeg har ikke teset men synes du skal prøve dem.

http://www.freedownloadscenter.com/Search/dvd_burner.html
også lige denne.
http://www.sateira.com/

Mvh Mcbanana_club2

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 11-01-05 08:30

når jeg har de her vob filer skal jeg så bare brænde dem som data?

Kommentar
Fra : mcbanana_club2

Dato : 11-01-05 08:38

sorry men det kan jeg ikke svare på, men du kan vel prøve dig frem
en cd koster jo ikke så meget. ;)

Ps. håber ellers du kan bruge mit sidste svar

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 11-01-05 08:42

det stadig en dvd jeg skal brænde ikke en cd 4.5 gb ikke 700 mb

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 11-01-05 08:45

hmm åbnede lige en gammel kopi.. som jeg kan se det skal der bare være to mapper en audio_ts
og en video_ts hvor alle mine vob-filer er i den anden er tom?

Kommentar
Fra : portris

Dato : 11-01-05 09:11

Ellers kan du prøve programmet DVDdecrypter som fås på http://www.dvddecrypter.com/index.php?act=download
gratis program der er stabilt

mht. om Audio_ts skal være tom, mener den skal være det...

//portris

Kommentar
Fra : mcbanana_club2

Dato : 11-01-05 09:19

sorry det er jeg ked af held og lykke med programmet...

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 11-01-05 09:26

portris har dvddrcypter.. men det kan jo ikke brænde ? eller?????+
nå det lykkedes at smide vob filer i en video_ts mappe..
men sateria.com er ikke shareware program.. kan kun prøves 7 dage skod

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 11-01-05 10:19

Ok det med surt tjente penge.
Meeen http://www.prishammer.dk/ sælger Nero 6 til kr. 89.-
Så en lille times overarbejde er måske ikke af vejen.
Gambrinus

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 11-01-05 10:24

ja lyder billigt .. kan desværre ikke se siden ordentlig.. den siger jeg skal slå sessions cookies til hmm.. sjovt har aldrig set det problem før

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 11-01-05 10:28
Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 11-01-05 10:28

kendte godt siden i forvejen.. de har også ok tilbud på hardware

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 11-01-05 10:35

Jep. Ikke det store udvalg men det han har er billigt.
Har handlet der tit uden problemer.
Ok Robert ta'r ikke telefonen, men han svare hurtigt på e-mails.
Gambrinus
PS: Begge Links virker ok hos mig.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 11-01-05 10:58

dvd decrypter kan godt brænde, men kun iso filer. hvis du i menuen vælger Mode-ISO-Read så ligger den filmen ind som iso og så kan du brænde den ved at vælge Mode-ISO-Write. der er vertify tjek på så den bagefter tjekker om alle filerne er der.

Junior

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 11-01-05 11:01

ok vil det så sige jeg ripper den til en iso fil og brænder dem over.. og derefter kan en standalone dvd afspiller bruge dem?

har lige bestilt nero fra prishammeren.. det virker som om nero næsten har monopol på dette mområde hrmf..

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 11-01-05 11:08

Når du har modtaget Nero, så husk lige at hent opdateringerne.
Gambrinus

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 11-01-05 11:09

jep jep... det har vi styr på.. glæder mig til at se om der findes et gratis program....

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 11-01-05 11:10

jeg må indrømme at jeg selv bruger Nero da det fulgte med brænderen, men jeg har dog enkelte gange brugt decrypter... jeg mener faktisk også du kan få dvd shrink til at brænde når den er færdig med at shrinke...

Junior

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 11-01-05 11:12

nej det kan du ikke .. det bruger nero.. tjek rediger<indstillinger<fil i/o her har du sikkert flueben i nero og det kan ikke uden... det er ikke et brænderprogram

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 11-01-05 11:14

ccjunior kan en standalone dvd afspiller spile iso filer eller hvordan skal jeg sforstå din tdligere kommentar

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 11-01-05 11:56

mine dvd afspillere kan, men der er selfølgelig ingen garanti for at alle kan..

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 11-01-05 12:00

Det største problem jeg har angående dvd afspiller er at jeg har en til 3500,- som ikke vil afspille ret mange skiver. Jeg kan f.eks ikke bruge Verbatin skiver som ellers skulle være noget af det beste, jeg har fundet nogen skvier som jeg er meget tilfredse med. de hedder Ridisc og jeg har endnu ikke haft en fejlbrænding eller oplevet en dvd afspiller som ikke kunne spille dem..

Junior

Accepteret svar
Fra : black_silver

Modtaget 133 point
Dato : 18-01-05 01:57

Jeg bruger Burn-at-once til DVD filer, og det er gratis og virker perfekt:
http://www.burnatonce.com/

Godkendelse af svar
Fra : snaptil

Dato : 18-01-05 16:28

Tak for svaret black_silver.
         det ser ud som om man kan få tilsendt en key, kig i forummet, til at brænde hele dvd.. så godkender dit svar.. har nero nu så gider ikke at prøve tak for alle svar/kommetarer