/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Battlefield 1942
Fra : pinds
Vist : 475 gange
50 point
Dato : 10-01-05 19:27

Hvis denne fejl popper op hvad betyder det og hvad skal vi så gøre?

BF1942.exe - Programfejl
Insrtuktionen ved "0x6bc0575d" refererede hukommelse ved "0x01000014". Hukommelsen kunne ikke "read".

Comp er hp3200+AMD Athlon xp+1024 mb ram
Grafikkort: NVIDIA GEFORCE FX 5500 256mb ram

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 10-01-05 19:30

geninstallere! patche! BF har altid været ustabilt.

Kommentar
Fra : pinds

Dato : 10-01-05 19:38

Har geninstalleret patch. Det er sådant at vi lige kan komme ind i banen men så kommer fejlen.

Kommentar
Fra : pinds

Dato : 10-01-05 19:42

Vi installerede først 1.61 (ca 270 mb), bagefter installerede vi så 1.61 b. og efter det kunne vi ikke se nogle servere medmindre vi lukkede firewallen ned!

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 10-01-05 19:47

altså installer helt forfra

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 10-01-05 20:25

Lige til en orientering: Du behøves kun installere 1.61beta, der er ingen grund til at installere den anden når du har beta!

Og til det med firewallen: Hvilken firewall bruger du? Muligvis når du patcher, så tror firewallen det er et nyt spil, som du så skal give adgang til at "komme ud fra computeren"

Ellers, som xyzzygy skrev, afinstallér det hele, og prøv igen!

Kommentar
Fra : pinds

Dato : 10-01-05 20:31

den jeg har er en 1.45 og man kan ikke installere b patch før man har installeret den anden patch, altså 1.61. Ellers så skulle man kunne få en b der kan installeres fra 1.45 til 1.61 b og jeg har ikke fundet nogen hvor man kan gøre det!
Jeg har norman og der har vi osse givet tilladelse! Har osse prøvet at afinstallere en gang før..!

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 10-01-05 20:44

Det kan lade sig gøre ved mig... Den hedder 1.6.19b og den opgradere fra 1.45...

Men prøv at afinstallér igen... Har du mods til BF 1942?

Kommentar
Fra : pinds

Dato : 10-01-05 20:53

Jaaah... Har set dem ligge på comp... Er det noget jeg skal bruge da???

Kommentar
Fra : pinds

Dato : 10-01-05 20:59

Og hvor kan jeg finde den patch 1.6.19b???

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 10-01-05 21:16

over alt, fileplanet.com og gamershell.com og sådan noget

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 11-01-05 14:09

Nej, du skal ikke bruge mods, tænkte bare på om de virkede, fordi ved mig virker de først når jeg har patched den til 1.6.19b.

http://www.fileplanet.com/90962/0/section/Patches tag nummer 10, det er godt nok ikke en beta, men jeg er sikker på, at den jeg har, kommer derinde fra... Er også næsten sikker på at det er den jeg kører... Håber det hjælper!

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 11-01-05 15:22

beta er osse dårligere, ustabilt.

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 11-01-05 16:41

Mener du beta'er er ustabile generelt?

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 11-01-05 18:14

ja, det er jo ikke færdig software, der er bugs og andet guf.

Kommentar
Fra : pinds

Dato : 11-01-05 19:51

Hvad bruger du så xyzzygy? Hvis du altså spiller BF?

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 11-01-05 20:55

tja, jeg har det, men ikke pt installeret, men altid det nyeste, 1.6 var det dengang, men ikke b versioner.

Kommentar
Fra : pinds

Dato : 11-01-05 21:22

Kender I et sted hvor man kan få opgraderet sin comp, altså grafik og den der slags..? Sårn man kan hente dem ned osv...

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 11-01-05 21:24

he he, er man newbie? lyder sån, det hedder en driver, og du henter den på den respektive producents hjemmeside, altsp www.ati.com for ati kort. og www.nvidea.com for geforce (er ikke sikker, har ATI)

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 11-01-05 21:26

www.nvidia.com hedder det

Kommentar
Fra : pinds

Dato : 11-01-05 21:41

Vidste godt det hedder driver kunne bare ikke huske det lige før! :P hehe

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 12-01-05 14:36

Prøv nu at hør her xyzzygy: En beta er opgradering, og de vil altid være bedre end Alfa-versioner (med forudsætnig for at det er den samme version selvfølgelig). Beta retter bare småfejl, men ikke nok til at skrifte versionnummer... Beta er lige så gode som alle de andre!

Men driveren har næppe noget med dit problem at gøre... Har du prøvet at hente 1.6.19 pinds? (Link)

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 12-01-05 16:15

DET er hvad DU tror chrillemand!

Kommentar
Fra : pinds

Dato : 12-01-05 18:42

Den her jeg hentet og den virker fint nok, os på den anden comp, men der lagger den rigtig meget så det er ikke fedt..! Vi fandt så ud af ved en EA Games at det var lydkortet der var problemer med. Så vi hentede en version af lydkortet Realtek AC97 men vi er ikke sikre på om det er den nyeste. Ved en af jer hvad den nyeste version er? For det kunne være dejligt at vide hvad det er så vi kan få den.

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 12-01-05 21:30

xyzzygy: Okay, det er det jeg tror, men giv mig 3 gode grunde til, at beta er dårlige og ustabile!

Pinds: Hvad version har du downloaded?(lyddriver)

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 12-01-05 21:32

den nyeste jeg kan finde lige umiddelbart er 3.68...

Kommentar
Fra : pinds

Dato : 12-01-05 21:43

Jeg har dl den version der hedder A3.68! Men vidste ikke om det var den nye, for det virker stadig ikke.
den lukker stadig væk ud af spillet men der kommer ikke nogen fejlmelding.

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 12-01-05 21:57

Lydkortet har næppe noget at gøre med at den går ud af spillet, så jeg tvivler på det vil hjælpe.

Men prøv:
Afinstallér spillet, opdater driveren til lydkortet, genstart, installér battlefield 1942, installér 1.45, derefter den patch jeg linkede til dig!

Hvis ikke det virker, så ved jeg ikke hvad du skal gøre...

Tag et kig i enhedshåndtering, og se om der skulle være nogle fejl derinde...

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 13-01-05 11:16

beta er ufærdig kode, derfor.

Kommentar
Fra : pinds

Dato : 13-01-05 13:17

Nej det har ikke noget med beta at gøre...