/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
www.glemsom.dk Kender I denne?
Fra : Klumme
Vist : 1070 gange
2 point
Dato : 10-01-05 13:47

Jeg kan jo ikke skrive tips, da jeg ikke er S U P E R B R U G E R (og heller ikke blir det) Hi Hi, men jeg vil gerne tipse jer denne lille morsomme hjemmeside, så jeg spørger? "Kender I denne" www.glemsom.dk

Hold da fast, jeg betaler point for at give et tip LOOOL - Klumme er en klovn

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-05 14:42

Hej Emesen

Det er det jeg siger... Du er fooor rar. Jeg fik lov til at bedømme dit tip, og jeg gav dig 5 ***** lol

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-01-05 14:54

troede lige du kendte mig klumme

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 10-01-05 14:55

Hvorfor dog ikke blive superbruger - det gør ikke ondt. Bortset fra det er det et udmærket link-
Rudolf

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 2 point
Dato : 10-01-05 15:27

Jeg håber du holder dit løfte:
Citat
Hold da fast, jeg betaler point for at give et tip LOOOL - Klumme er en klovn

Hilsen Emesen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-01-05 15:41

Emesen man må ikke sætte ) efter et link

Wow jeg er nr 9 på smalltalk listen!! Watch out Molo here I come!!!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-01-05 15:45

Jeg har opdaget det.....................og hvem er så klovnen. ??????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-05 16:02

Vi kan jo lave en Klovneklub HIHI - Jeg har set at Rfou's logo er denne Så er han den fødte formand?? LOOOL

Og nej Rfou. 0 superbruger til mig. Jeg har kigget mange tråde igennem og set hvilken tåbelig diskussion der er om disse helt fantastiske point. Ingen kan skyde mig noget i skoene vedr. disse meget efterstræbte point, når jeg er alm. bruger - Og ærlig talt, det går da meget godt alligevel.

Og ja Eivind - DU får selvfølgelig pointene, men vi lukker ikke lige nu. Det kan jo osse være jeg af bare generøsitet dobler

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-01-05 16:12

Jeg kan fandme godt forstå, at Klumme ikke gider blive superbruger. Det er muligt, at det ikke gør ondt, men er der noget jeg har fortrudt, så er det, at jeg lod mig narre til at hoppe med på pointvognen - for er der noget visse brugere går højt op i, så er det, hvorledes andre kandubrugere optjener deres point.
Sjovt er det så, at jeg IKKE figurerer på smalltalk listen med mit helt fantastiske antal point i denne kategori (659). Jeg har ellers gentagne gange fået skudt i skoene, at jeg har scoret størstedelen af mine point i smalltalk, samt at det ikke ligefrem er et udtryk for stor viden endsige intelligens at bevæge sig rundt i denne gruppe.

Så mit råd til dig Klumme - forbliv endelig alm. bruger

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-05 16:14

Du er en klog pige Creamygirl. Det blir man af røde vingummebamser

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-01-05 16:16

Du fortjener afgjort første pladsen i smalltalk, creamybabe
Kan lige se dig for mig lige nu!! Iført pink morgenkåbe, sutsko, tørkløde hidsigt bankene i dit tastatur, med støvsugeren indenfor rækkevidde!! Hehe

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 10-01-05 16:28

Man kan altså godt være superbruger uden at bekymre sig en sk-- undskyld disse om pointene. Men jeg indrømmer at alle de latterlige tråde derom er fjollede. Men de er vel ikke bedre for en almindelig bruger-
At jeg bruger klovnen som en slags logo, er bare et tegn på, at man ikke skal tage tingene for højtideligt. Især ikke på kandu.dk. Men derfor kan der godt være alvor bag.

Rudolf

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-01-05 16:33

hehe..vidste sq ikke, at de røde bamser indeholder en kemisk formel, der gør os intelligent, men fint nok - så er jeg klart intelligent - endda overordentlig meget

Desuden vil jeg lige tilføje, at udtryk for stor viden endsige intelligens ikke nødvendigvis ses i andre grupper her på kandu ..men måske er det fordi, at jeg forbinder intelligens med andet end et svar på, hvordan man bedst lærer eksempelvis katten at skide i kattebakken...lol

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-05 16:45

Rfou
Giv mig blot een grund til at blive superbruger, ud over den fjollede tingest der udloddes hver måned, og som jeg personligt er bedøvende ligeglad med. Det er muligt at nogle brugere holder sig fra mine sp. på grund af den lave pointsats, men ved du hvad Rfou, hvis jeg på den måde kan slippe for at få et svar fra f.eks denne modbydelige og uopdragne arne jacobsen, så er det rigeligt det værd. Han skriver lodret et sted, at han ikke gider svare, fordi points er for små. Det eneste jeg kan se der er småt i den forbindelse er hans intrapersonelle/emotionelle intelligens.

Nej creamy. det er ikke vingummibamsens kemiske sammensætning der øger intelligensen, men den motion din ansigtsmuskulatur (sutte gumle gnaske synke) udsættes for, der øger din IQ - Noget med neuroner, dendritter og transmittersubstanser... du ved LOOOL

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 10-01-05 18:30

Klumme
Der er ingen påviselig grund til at du skal være superbruger hvis du ikke har lyst til det. Men så kunne du jo skrive tips.

Skråt op med Arne Jakobsen. Ham hverken kan eller bør man tage alvorligt. Men man glædes ekstra, hvis man løber ind i fornuftige kommentatorer.

Kommentar
Fra : Mullemums

Dato : 10-01-05 19:39

>Klumme

Jeg er glad for du gider give point for at fortælle om www.glemsom.dk
Mit svar til dit spørgsmål må blive. "Ja, jeg kender siden, men havde beklageligvis glemt alt om den"

Hvad vil det sige, at være superbruger?

Mvh Mulle.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 10-01-05 20:22

Når du bliver superbruger hos kandu.dk, vil du straks få tildelt 200 ledige point, som du kan bruge til at stille spørgsmål/læse svar. Derudover får du mulighed for at optjene superpoint, og komme på hi-scoren. Du får også chance for at vinde nogle af de flotte gaver som vi udlover til de personer, som har optjent flest superpoint inden for en given periode.

Som superbruger kan du alt det et medlem kan, og samtidig kan du skrive tips / svar.

Du kan læse om hele pointsystemet her.

For at registre dig som superbruger tryk her.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-01-05 21:02

Transmitter! - er det dem, der sender besked til hjernen, eller er det dem hjernen sender besked til?! lol...undskyld jeg spammer vist og skammer mig på forhånd

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-01-05 22:07

Wow, sikke klog man bliver ved at læse en historie om havregryn, dampende varm te og højresvingende bilister

Det er sq de der dendritter igen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-01-05 22:08

Ups, må hellere sende linket til havregrynene
http://hos.nr-djurs.net/danmarksungdomsraagivning/stoffer/tekst.html

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-01-05 22:19

Havregryn? Jeg har fået et par poser øllebrød med hjem ved en fejltagelse! Gad vide hvad jeg kan få for dem på det sorte marked?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-05 22:45

Creamygirl

Bare lige kort, om hvad der sker når du gumler røde vingummibamser. Som du vel forstår, så er det ikke ligetil at indtage disse gummidyr *GG*
Den samlede tekst kan læses her:

http://www.mpl.dk/show.asp?Id=218&nr=7376&show=article&from=nr

Mullemums (sødt nick) Du er blevet orienteret af Rfou, så du skulle være opdateret.

**************************
Citat
Cytologisk består cortex af neuroner og gliavæv (støttevæv). Neuronerne danner via dendritter og axoner et omfattende og komplekst netværk.

Neuroner kommunikerer indbyrdes via elektriske impulser, der har udbredelsesretning fra dendritter til axon og videre fra axon til næste dendrit via en synapse (gr. synapsis: forbindelse). Synapsestrukturen består af cellemembraner fra henholdsvis axon (præsynaptisk neuron) og næste dendrit i neuronnetværket (postsynaptisk neuron). Neuronerne er adskilt af synapsespalten. Impulsudbredning over denne sker ved, at elektriske impulser i det præsynaptiske neuron inducerer frigivelse af transmittersubstans til synapsespalten, f.eks. acetylcholin (Ach). Ach bindes til og aktiverer Ach-receptorer på det postsynaptiske neuron og genererer derved nye elektriske impulser i det postsynaptiske neurons dendrit.

Acetylcholinesterase regulerer aktiviteten af Ach i synapsespalten ved at katalysere hydrolysen af Ach til cholin og acetat, som genoptages af det præsynaptiske neuron. I denne genbruges cholin og acetat, ved at enzymet cholinacetyltransferase katalyserer gendannelse af Ach. Ach, der i det præsynaptiske neuron oplagres i vesikler, frigives på ny ved at nye elektriske impulser stimulerer vesiklerne til at smelte sammen med cellemembranen, så de tømmer sig for Ach ud i synapsespalten.

Den subkortikale hvide substans består af lange myeliniserede kortikale axoner, der dels forbinder de enkelte kortikale områder med hinanden dels forbinder cortex med subkortikale og perifere strukturer (Fig. 3). Myelinskeden øger ledningshastigheden.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-01-05 01:56

På godt dansk:

Nervesystemet har 3 funktioner:
_ At modtage informationer gennem sanseimpulser.
- At bearbejde information.
- At sætte reaktioner igang.

Menneskets nervesystem er opbygget af nervebaner. Nervebaner indeolder nerver, der igen har kontakt med andre nerver.

En nervecelle (neuron) består af en cellekerne, med cellelegeme, én lang udløber der hedder en axon, og mange små udløbere som kaldes dendritter. Dendritterne modtager impulserne og axonerne afsender impulserne. De steder hvor der er kontakt mellem to nerver, sker der en elektronisk overførsel af impulserne.

De elektroniske impulser modtages gennem sansecellernes endeorgan, bliver sendt videre fra en nervecelle til en anden og på den måde bliver budskabet sendt til rygmarven og hjernen.

Axonerne bliver myeliniseret når kroppen bliver stimuleret enten motorisk eller sansemotorisk.

// Toupie

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-01-05 06:22

Se bare som mine havregryn gav anledning til at et par andre tog sig tid
til at søge på nettet

dendritter min bare.....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-01-05 07:56

Toupie

Du glemte at skrive, at dér hvor den elektroniske overførsel finder sted findes denne transmittersubstans, i hvilken man kemisk kan gribe ind, (medicin) når man ønsker at påvirke f.eks. smerte, søvnløshed, sexlyst, vingummilyst, depressioner, sult, døgnrytme og meget andet.

Gaaab - hvor er det kedeligt....... men også lidt spændende *GG*

Creamygirl. Har du en der får lov til at dendritte din bare? lol - Han må være en glad mand...tror jeg. Bare det var mig *SS*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-01-05 09:39

Klumme!! Man skal være superbruger for at kunne lægge an på Kandu pigerne!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-01-05 10:09

Tedd.
Er du jaloux?? lol

Jeg lægger ikke an, jeg tænker bare højt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-01-05 10:12

Gu er jeg jaloux, men bare vent til Molo dukker op

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-01-05 10:30

Molo.... Hva ka han?? Andet end sine kyssebilleder. Næææ du. Lad Creamygirl komme til mig, så skal jeg dendritspanke hende så hun hviner af fryd. lol

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-01-05 14:02

Creamygirl, jeg søgte skam ikke efter disse oplysninger på nettet

Klumme, du har ret i at det er kedeligt, men også ret spændende

// Toupie

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-01-05 15:09

Toupie

Ja man kan blive helt forskrækket over hvor følsomt et system vi er bygget op af. Ufatteligt at man tør indtage andet end kogt vand. Tænk bare på de bakterier vi intetanende går og indtager i "tonsvis" af.

Åhhh Gud hvad med sex?? Eller et stort vådt kys? Det må da nærmest være livsfarligt, hvis man da ikke koger hele udstyret først.

Nå skidt, så hellere lidt baktusser frem for et genitialieautoklaveudstyr, eller den besynderlige seksualitet der kaldes afholdenhed.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-01-05 16:28

Klumme jeg syntes nu mere, at det er imponerende at vi har et så sofitikeret system, at vores krop netop kan klare alle de ting vi udsætter den for - og set fra den positive side af, så producerer vi en masse myelin mens vi både elsker og kysser - jo mere myelin, des hurtigere går informationerne videre til hjernen Så det gælder bare om at elske løs he he

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-01-05 16:50

Må hellere tilføje at dannelsen af myelin sker hurtigst indtil 10 års alderen - herefter foregår myeliniseringen langsommere....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-01-05 17:56

Føj, jeg fik pludselig en voldsom krampagtig sammentrækning af diaphragma
gu ved om de der dendritbanditter også er skyld i det?!..lol

Toupie--> selvfølgelig søgte du ikke på nettet..Det er sq da almen viden - og kunne sagtens have været et spørgsmål til 1000 kr i 'Hvem vil være millionær' ..Det er blot mig der er dum, men bær lige over med mig..ikk?!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-01-05 18:12

Creamygirl, selvfølgelig vil jeg bære over med dig Vi ved alle gudskelov ikke alt om alting - ellers ville der jo ikke være nogen grund til at Kandu eksisterer

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-01-05 20:50

lol.. Klumme for syv sytten da også

Citat
Åhhh Gud hvad med sex?? Eller et stort vådt kys? Det må da nærmest være livsfarligt, hvis man da ikke koger hele udstyret først.

Koge udstyret?! -
ved du ikke, at kogning som oftest medfører en risiko for krympning?!
16 cm - kan lynsnart reduceres til 6 cm

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-01-05 21:20

Creamygirl.

Ups. Det tænkte jeg ikke på. Så må man gi' den et uldprogram, og lade den dryptørre. *LOL*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-01-05 21:30

Jeg vil anbefale en skånevask MED HÅNDEN - og gevinsten kan sagtens gå hen og blive til et par ekstra centimeter..lol.

Fy, din tråd er ved at udvikle sig noget snavs.
Lad os spore os tilbage til de kedelige dendritter

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-01-05 22:27

Men husk at vask den på en eller anden måde!! Ellers er det nok ligemeget om den vokser eller krymper!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-01-05 23:57

Nej Tedd - Der tager du fejl - Der kan være mere møj på en stor end på en lille, men selvfølgelig skal den kunne klare en støvallergitest mv.

Creamygirl hehehe - snavs, nej ved du nu hvad? Der findes vel ikke noget på denne jord med så lille en udstrækning, der tales mere om, end vores hyggehule og humørkæp

Øhhhhh. Skånevask - Er det så det der hedder "på svensk"????

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-01-05 19:25

Svensk?!..aner jeg aldrig noget som helst om

Kan det forresten passe, at de der dendritter begynder at fungere så snart man slår øjnene op om morgenen - og holder op så snart man er kommet på arbejde?!'
Sådan følte jeg det nemlig idag,
men ski nu med det - nu virker de tilsyneladende igen

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 13-01-05 01:09

Tak for svaret Eyvind. Selvfølgelig holder jeg mit løfte, lige som jeg mener det jeg siger. Jeg har doblet pointene fordi du fortjener det Eyvind *GG*

Creamy - Det kan sagtens passe med disse dendritter - De kan osse være vintersløve.

Jeg ville gerne have delt disse 2 point mellem dig og Eyvind, men det tillader Kandu jo ikke, så jeg håber inderligt du overlever

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-01-05 17:45

Øv Krumme

Jeg ville da have elsket, at få tilført et point mere til min i forevejen formidable sum af 659 point i denne 'skammekrogs' kategori.

Jeg skal vist til at 'oppe' mig lidt - og bla..bla..tsk.. tsk.. lidt oftere
Hvor er det dog en skide skam, at de fleste smalltalks omhandler Arne.Jakobsen, eller Keldd´s røde kjole. Disse emner fanger mig ligesom ikke - og noget siger mig, at det så kan det blive umådeligt svært, at komme på top 10 listen..lol

See You around Krumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-01-05 19:17

Top ti listen kan jeg nok ikke skaffe dig ind på, men jeg vil oprette en "Creamygirl fond", som har det ene formål, at forsøde din pointtilværlse. Jeg ved jo hvor meget det betyder for dig *SS*

Og hvad angår den der scorearne og Kelds røde kjole, er jeg fuldstændig enig med dig. Men mon ikke snart arnefissefjæs, har fået så mange over snuden, at han, selv med hans begavelse, kan indse at han godt kan pumpe sin cykel og skrubbe af.

See you 2 somewhere. Håber jeg en dag (Jeg skylder jo en ton røde vingummibamser) HE HE

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-01-05 20:57

Du skulle nu ikke ha' gi'et ham Eyvind de point - så hellere til creamygirl.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-01-05 04:55

Hun skal nok få Emesen........ a garanterer!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-01-05 21:50

Du er godt nok sød Krumme
Ja jeg ville ikke blive ved at 'bage' og spamme i janemlis tråd - men jeg har set du nu har fået lavet ny profil. Og så bare for min skyld..snøft. Hvad mere kan en pige ønske sig..lol - du er skisme æ riti klåg

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 16-01-05 21:59

Hej Creamy.

Hi Hi - Jeg er jo ikke så kvik,så jeg tænkte ikke på at gå over i denne tråd.

Selvfølgelig har jeg da lavet et nick, der næsten er som det du kunne li' Det manglede da bare.

Dette: "du er skisme æ riti klåg" - Hmmmm det er jo nok rigtigt

Ojjjjj Hvor vi bager - Skøøøønt - Nu er der nogen der er sjalu He He

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-01-05 22:09

Tror du?! jeg er ikke sikker, men kors i hytten, hvor du morer mig
Endelig en kandu med lidt spræl i. Måske skal jeg gøre alvor af at skodde ham Molo. Han er jo H2O ved siden af dig.

Desværre skal jeg op klokken lort i morgen tidlig, men jeg vil drømme om dig i nat.
Bagermester Krumme..lol

Sov dejligt.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-01-05 22:11

Forresten lægger jeg også lige beslag på ham Klumme. Bare i tilfælde af, at Krummen ikke kan opføre sig ordentligt

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 16-01-05 22:32

Kære Creamy.

Jeg vil være din personlige Humørdreng (ikke kæp) *SS*

Du tar' bare Krummen, Klummen og hele lor....... Baby I'm yours. A garanterer

Ham Molo er ikke H2O ved siden af mig - Han er D2O (Tungt vand) LOOOOL

Sov selv dejligt.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 16-01-05 22:36

Øhh Det hedder ikke D2O, men HDO -

Op i revyen med det - Tung er han, ham Molo

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-01-05 10:06

Og syge vi blev----- (mig og knægten)..øv
Fik derfor ikke drømt så meget om dig i nat. Havde/har nemlig nok at gøre med, at sortere i rækkefølgen af, hvis tur det er til at benytte toilettet....yark!!!!...Det lyder lækkert ikke sandt -
og er helt bestemt et godt samtale emne i starten af en flirt..lol

Mondays Sucks!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-01-05 11:11

Jamen kæreste Creamygirl.

Når vi starter med noget lort, så kan det da kun ende i den bedste ende..... som noget godt *SS*

Nu er det jo i denne situation at Cyberflirteri viser sine mangler - Det er jo komplet umuligt at pusle og nurse om dig og knægten gennem dette medie, men jeg vil øjeblikkelig indtage noget der giver mig dårlig mave, for at være solidarisk med dig.

Til gengæld kan jeg fortælle dig, at jeg drømte om dig i nat, og GISPPPPP Hmmmm der ikke nogen smiley der kan dække denne oplevelse Sukkkkk - det var ikke kedeligt, skulle jeg hilse at sige, men er ikke passende at lægge ud til offentlig beskuelse.

God bedring i løbet af dagen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-01-05 11:25

lol...Ikke så sært, at du så har sovet længe. Du har vel forsøgt at fastholde din drøm - alt imens jeg temmelig usexet har rendt til og fra lokummet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-01-05 11:40

Ja Creamygirl - Jeg er ret forbandet over, at der ikke findes en "drømmeoptager" - Så kunne jeg smide den i Videoen, og genopleve dig på en 28" skærm i farver med lyd og duft på. (og fjernbetjening)

Jeg blir lidt fraværende fra nu af, - Jeg skal ha 2 nødder til middag i aften, (jeg har fridag) så der skal købes lidt ind.

Vi ses senere, og du og knægten har så forhåbentlig fået lidt ro i peristaltikken

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-01-05 11:51

hehe..to nødder til middag. Den har jeg sq ikke hørt før
Håber at hun (nødderne) kan opveje den ulige kamp om 'drømmepigen'..lol

Yes, der kommer vel mere ro på peristaltikken. Hav en rar dag/aften

CU
//Creamy

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-01-05 11:58

Creamy..... hehehehe Det er IKKE et hunkønsvæsen, men 2 gl. hankønsvenner LOL - men stadig NØDDER..... Selv i Cyber er jeg trofast som en Sct. Bernhardshund

PS. Jeg savler ikke

KrummeKlumme drengen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-01-05 14:58

Ok, den med 'nødder' misforstod jeg

Så er det vist ved tid, at du kender mine 10 krav til den perfekte mand.

1. Flot
2. Charmerende (den har du allerede bestået)
3. Økonomisk uafhængig
4. En opmærksom lytter
5. Morsom (er ligeledes bestået)
6. I god form
7. Klæder sig med stil
8. Kan lide de finere ting (eksempelvis mig..hehe)
9. Fuld af betænksomme overraskelser
10. En fantasifuld, romantisk elsker

Stadig interesseret?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-01-05 15:07

Den liste kommer jeg vist ikke langt med.
Derfor får du lige en revideret udgave

1. Ikke for grim
2. Prutter og bøvser ikke offentligt
3. Har fast job
4. Nikker når jeg lukker følelser ud
5. Husker for det meste pointen, når du fortæller jokes
6. I god nok form til at flytte rundt på møblerne
7. Har for det meste samme farve sokker på - og rent undertøj
8. Ved at du IKKE skal købe champagne med skrueprop
9. Husker at slå brættet ned efter dig
10. Barberer dig i weekenden

Den kan de fleste vel bestå, eller hvad tror du?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-01-05 15:49

Kære Creamy. Desværre formår jeg ikke at lægge billeder ud, så du ved selvsyn kan se at jeg er ret nuttet skabt, men jeg har tilfældigvis fundet en, ganske vist fra Amerikanien, som ligner mig lidt. Vi har jo alle en dobbelgænger siges der jo. Kig her:
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageid=258874

Alt dette er dit, og jeg har selv bogmærker med, hvis vi mødes, så du kan se hvor du er kommet til LOOOL.

Jeg har selvfølgelig med interesse læst dine krav, og mener at jeg uden at vakle kan bestå dem alle. Jeg kan selvfølgelig skaffe udtalelser fra tidligere forhold, hvis du skulle tvivle.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-01-05 16:12

lol...det eneste nuttede ved det kødbjerg - er hans fornavn
Men ok Krumme, - jeg siger til hvis jeg skulle få brug for en udtalelse.

Hyg dig med nødderne

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-01-05 07:55

Jow jow, selvfølgelig tror jeg på, at du har hår på hovedet Krumme..lol
Ligner man virkelig ham Patrick på billedet, er jeg ret sikker på, at man ikke frivilligt viser sig frem - med mindre der er penge at tjene på det..hehe!

Fik du så ordnet de der nødder!? - eller var din middag så vellykket, at du risikerer de kommer igen!?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-05 10:05

Hej Creamy.

Dejligt at høre fra dig. Går det lidt bedre i dag med den der mylderbæ (Grusomt udtryk, men meget beskrivende LOL)? Og hvad med din kyssesyge?? Det er noget værre noget....

Ja tak det gik fint med nødderne LOL . De fik Laksetartar og en Gl.dags rullesteg m. svesker i og hjemmelavet agurkesalat til. Dertil kommer jo så det det hele handler om... S O V S E N. Gisp det var godt og de klappede hele aftenen. Vi afsluttede seancen med et par Irsk kaffe. Nu har jeg en eventyrlig evne til at ligne en der lider af afrikansk sovesyge, så da de fik øje på det, blev VI enige om, at det var tid til et opbrud. Og de kommer nok igen... *GG*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-01-05 10:23

Klappede de virkelig af din sovs!? (tror du lyver lidt)
Haule maule, det er trods alt aldrig sket for mig men jeg vil da elske det, hvis jeg en dag skulle være så heldig!

Min søn klapper, når vi skal have pasta og kødsauce...gælder det!?

Det er lidt ækelt at tale om min tarms udskejelser, men nu du spørger, så tør jeg godt hviske, at der er gået ro i lortet

Derimod ser det sort ud angående min kyssesyge. Det påstår lægen i hvert fald. Er lige kommet hjem dernede fra - fik taget en blodprøve, men glemte selvfølgelig at få af vide, hvornår jeg kan få svar på den. Typisk mig...jeg tror altid, at jeg har mega travlt - og får derfor ofte kun det halve med - både når jeg handler ind -og også kun det halve med af hvad andre fortæller mig. Jeg er ikke speciel god til at være en aktiv lytter, men forlanger derimod, at mine medmennesker er det.
Bad Girl...Once Again

//Creamy

Ps. Hvad hulen er Afrikans sovesyge!? noget der smitter

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-01-05 10:46

Mere Ps.

Prognosen for kyssesyge er ok, men man må sq ikke drikke alkohol
Øv..Jeg har ellers fødselsdag på torsdag - og har tænkt mig at tage til Jylland og besøge min veninde. Hun ved det ganske vist ikke endnu - og jeg er slet ikke sikker på, at hun vil bryde sig om det..lol
Åhh jo måske, når hun hører jeg ikke må drikke alkoholiske drikke. Hun påstår nemlig, at det tager hende flere dage at komme sig efter mine besøg.

Hmm; jeg synes ellers jeg er en pæn pige -
ja det grænser sig næsten til, at jeg er pisse kedelig

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-01-05 10:49

Jylland = vestjylland.

Tak skal du ellers have. Jeg har boet i Århus 1 år, men betragter allerede de bønder som værende lavere stillet end resten af jylland

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-05 10:55

Hej igen *SS*

Vi er nok de eneste på denne linie efterhånden - Hyggeligt.

Sovs.. Selvfølgelig klappede de. Da jeg var helt grøn ogung ville jeg være Saucierre, men det blev aldrig til noget. Dog erfarede jeg at du (næsten) kan servere det værste shit, men hvis Saucen er superb, så kører det bare. Hvis du vil ha et fif i ny og næ, så bare sig til. Den i går tog røven på dem, fordi der var Timian i LOL

Jeg lytter gerne og intenst til dine guldkorn, og skulle du blive lidt fjern i blikket når jeg ordgyder, så gentager jeg da bare. Det er jo klart du bliver fjern, når du sidder og ser på mig.

Nå, men der er kommet ro i prutskålene LOL - Det var godt - jeg kunne jo ikke li tanken om at din formodentlig smukke bagdel skulle udsættes for noget så profant.

Afrikansk sovesyge.. Hi Hi Hi
Hvis du ser på dette link, så ser du mit udtrykte billede når mine gæster begynder at kede mig http://www.animationartwork.com/artwork/sku1658

Men det skulle nu ikke tages bogstaveligt - Den originale sovesyge er vist ikke noget at spøge med - Kig her:

http://www2.netdoktor.dk/rejsemedicin/sygdomme/sovesyge.htm

Vi ses senere - Jeg vil lige frekventere arbejdmarkedet for et syns skyld. (Nej jeg er ikke optiker *GG*)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-05 11:08

Ajii Creamygirl - Er du fra Jylland... Vestjylland - Jeg ÆLSKER de Vestjyske piger og jeg er sikker på at du er en pæn pige. Det er garanteret bare din veninde der er pissekedelig. Hun strikker garanteret hønsestrik og broderer strapudemaj

Man kan altså godt feste uden alkohol, men selvfølgelig blir festen derefter LOOOL

CU
Krummen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-05 11:10

PS. Creamy

Op i røven med alkohol.... Fyr en FED LOOOOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-01-05 11:15

Hønsestrik og strapudemaj...Min veninde?! lol (hun vil hellere dø tror jeg)
En fed...Hmm; du siger noget

Og lige til sidst. Nej du er ikke optiker - du er bankdirektør. De er aldrig at træffe før en gang over middag!

Hyg dig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-05 00:06

Hej Creamygirl

Bankdirektør.. Du er sød - Nææ du..... jeg tjener mine penge ærligt.... sån' næsten da - I hver tilfælde de fleste af dem LOOL

Hende din venninde uden hønsestrik og strapudemaj - Er hun osse en gæv Vestjysk pige?? I må ti vær ti fælle hygge jer på din dag d. 20.

Er det ufint at spørge hvor ung du bliver... Jeg ved jo at det er under 40 - Det har jeg set i en tråd somewhere.

Hvordan er det gået med din blodprøve - Har du fået svar??
Er jo bekymret for dig - Har lavet et lille husalter ude i lobbyen med røgelse, lys og hvad der ellers hører til (Dit navn Creamygirl skrevet på et stk. karton i flammerødt), hvor jeg 3 gange om dagen knæler og beder for dig. Jeg er sikker på det hjælper dig igennem krisen LOOL

Er knægten blevet frisk igen, efter mave tam tammet??

Jeg har lige opdraget lidt på dette underlige væsen - ScoreArne - der huserer belærende og nedladende i forskellige tråde, men jeg er alvorligt bange for at det er en håbløs opgave. "Manden" er syg i roen.

Nå, det er tid til at sove - Ser du dette i aften / nat, så sov godt.

Vi ses Creamy.....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-01-05 06:15

Hej Klumme.

Ja min veninde er vestjyde - og det er jeg også. Jeg har som sagt kun boet her i Århus i 1 år - og jeg har så svært ved at undvære hende
Selvom jeg selvfølgelig har fået mig nye venner, så er det ikke det samme - og lige præcis nu har jeg den største lyst til at flytte 'hjem' igen. Afstanden burde egentlig ikke betyde noget, men da vi jo er vant til at rende hinanden på dørene med både store og små problemer, føles det af og til, som om hun er bor i et helt andet land.

Du spørger hvor gammel jeg bliver?! 27 er svaret
ville 40 have været mere passende?! ..lol

Mange tak, fordi du beder for mig. Det føles dejligt og stort, at vide du tænker på mig. Jeg er sikker på, at det vil hjælpe mig igennem krisen.
Og sønnike er helt frisk igen. No probs der - han er en sej lille gut.

Scorearne, er det arne. jakobsen?!
Jeg fatter ikke, at nogen gider hidse sig op på grund af ham. Faktisk tror jeg, at han nyder det når nogen gør

Mvh Creamy
Arbejdet kalder...gaaaaab!!!

Kommentar
Fra : Mullemums

Dato : 19-01-05 19:39

Undskyld jeg blander mig, men da jeg har deltaget i spørgsmålet føler jeg på en måde at det er i orden.
Det med at blive superbruger blev jeg nu ikke meget klogere af. Rfou skriver noget 10-01-05 20:22, men hvad menes der med "tryk her"?? jeg kan ikke trykke, da der ikke er noget at trykke på??

Creamygirl, jeg vil bestemt fraråde dig, at fyre en FED. Klumme er en nød, når han ud i det blå foreslår dig at prøve dette. Sidst jeg var "skæv" var jeg på besøg hos min kæreste, og skulle lukke ned for natten, fordi han var gået "kold". Først pustede jeg alt stearinet fra flere hundrede fyrfadlys op i ansigtet på mig selv, ud over hans fine lædersofa og op på væggen. Dernæst skulle jeg lukke ned for computeren, hvilket jeg osse gjorde. Den næste morgen kunne kæresten dog ikke finde musen, men fandt den langt om længe i opladeren til hans trådløse telefon. Lærdommen i denne lille historie. Stol ikke på HASH. Man risikerer nemt både at under og overvurdere sine evner. Jeg undervurderede i hver tilfælde mine evner for at puste lys ud, og overvurderede den trådløse telefons oplader til osse at være i stand til at fyre op under en mus. Og oveni alt dette havde jeg ikke en gang opdaget, at jeg var gået i seng med fire liter stearin sidden i ansigtet.

Mvh Mulle.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-01-05 22:05

Daaav Mulle

Selvfølgelig må du blande dig - og lol for satan
What a Story! - jeg holder mig fra de fede...promise..lol

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-05 22:32

Hej Creamygirl.

Undskyld mit fravær, men noget krævede min tilstedeværelse. Gu har du det da lidt skidt, når du sån' emigrerer. Selvfølgelig længes du da hjem til 7. kartoffelrække, og dine gl. venner og veninder - måske specielt hende "Mutter hønsestrik" med de fodformede LOOOL, men det er jo prisen. Dyrk dine nye venner, og fis så hjem ind i mellem og slå dig løs. Hvis du har problemer så fortæl mig om dem, så ordner vi dem i fællesskab - Jeg er en god lytter. *SS*

Er du virkelig 27 år i morgen. Hmmm - Jeg kan ikke rigtig finde ud af dig - Nogle gange virker du så gl.klog og moden, og andre gange som en fjolletøs der hopper i sengen. Altså .... du ved hvad jeg mener LOOL

Men alderen er mindre væsentlig, hvis man har det rart med den alder man har. Min sidste kæreste er i begyndelsen af 40'erne, men kunne være som en på 17 - Hun var en vidunderlig varm og klog pige med et stort hjerte, men kunne også være vildt tøsefjollet. Vores forhold ophørte desværre, fordi..... ahh det er en lang historie, som jeg vil spare dig for, men vi er nu de bedste venner i verden, og jeg holder stadig meget af hende.

ScoreArne = arne.jacobsen…… Du har sådan set ret, men jeg synes han er noget af det mest utålelige og dumme svin jeg har set på Kandu i min korte tid her, og det er svært at negligere hans nedladende og bedrevidende attitude.

Det er jo ikke sikkert jeg fanger dig i morgen, så du skal ha et stort tillykke fra mig allerede nu.

Creamygirl…. Tillykke med de første 27 år

De bedste og varme hilsener fra din ven Krumme Klumme

LOOOOOL Mullemums (mullemums – Det lyder som noget lækkert slik *GG*)

Det ville jeg sgu gerne have overværet. Jeg kan lige se det for mig. Kæresten er vågnet før dig, og kan ikke huske en dyt. Han går betænksomt ud i køkkenet og laver morgenkaffe til dig, som han med skumle bagtanker serverer på sengen med en lun bolle til. Han vækker dig blidt, du vender dig rundt, smiler sødt til ham, og en voksfigur fra Madame Tussaud's rædselskabinet toner frem. Dit smil får stearinen til at krakelere i fjæset, og verdens bedste nix pille er opfundet. Koldsveden springer på hans pande, og hans humørkæp falder på en skala fra 0 - 10...... til minus 5......*GGGGGGG*

God morgen elskede - En ny dag truer LOOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-01-05 22:55

hehe Krummedreng. Jeg er sq en Gl. klog fjolletøs, med hang til en hoppetur i sengen en gang imellem Ikke noget galt i det, hvis du spørger mig!
Må jeg have lov at vise min veninde din sjove beskrivelse af hende?!
Hun får et føl

Arne er jeg skide hamrende lige glad med. Jeg er een af dem, der sagtens formår at grine lidt af ham uden at jeg af den grund behøver fortælle ham, at han overskrider andres grænser. Det har så mange andre enormt travlt med - og det bliver så kedeligt i længden at følge med i Desuden tror jeg, at gider man overpisse ham den ene gang efter den anden, så må det være fordi man mangler noget i sit liv. Og ja, jeg har set du ikke bryder dig om manden - og også fortæller ham det. Men kedelig er du ikke

Tak for din fødselsdags hilsen. Det varmer på en kold dag

Sikke en historie hende Mullemums lirede af - og sikke en scene du forestiller dig.
Jeg burde leje dig til at fortælle historier nede i børnehaven, hvor jeg arbejder.
Madame Tussaud's rædselskabinet! For hulen da også...lol lol og mere lol

Godnat Krumme. Mullemums har ret. Du er en nød

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-05 00:31

Hej igen Creamy.

Gu er jeg en nød LOL

Ja, det er noget af en story den der mullemums lirede af LOL - og ja du må gerne vise hende min tænkte case He He

Og ja - gu mangler jeg noget i mit liv.... Piwww - Hvem fanden gør ikke det, men det er eddermugme ikke en kompensation for dette, der får mig til at korrekse det dumme svin.

Håber du får rigtig mange og dejlige gaver i morgen. Godnat og sov sødt.

Krummeklummedrengen *SS*

PS.
Historier i børnehaven.. Det er bare en aftale