/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Flere bankkonti?
Fra : itgirl
Vist : 808 gange
50 point
Dato : 09-01-05 17:44

Kan man åbne så mange bankkonti man vil i Danmark? Skal man indsætte et mindstebeløb hvis man åbner en ny bankkonto?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 09-01-05 17:52

Enhvar bank vil gerne have dig som kunde.

Mindstebeløb....aner det ikke !!

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-01-05 17:53

det er forskeligt for bank til bank/rådgiveren
har selv adskillige konti

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 09-01-05 17:54

1 krone.
Torben

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 09-01-05 17:55

Du kan da åbne lige så mange som banken vil, og lige så mange som du har brug for,

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 09-01-05 17:56

1 krone.
Torben

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-01-05 18:09

Hvorfor spørger du? Vil du gerne have et specielt svar?
Som altid på Kandu. Stil et godt spørgsmål, så får du også et godt svar. Jeg synes ikke at du har stillet et godt spørgsmål, og det kandu se af de svar du har fået til nu. Kom ind igen og omformuler dit lidt dumme spørgsmål, så vil du også få nogle bedre svar. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 09-01-05 18:13

Dumme kommentarer, kan du også få

Arne> kan du ikke bare lade spørgeren selv afgøre kvaliteten ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 09-01-05 18:38

spøgsmålet er da klart og tydlig.. Ja du kan åbne så mange kontier du vil.. Men banken har ingen er ikke forpligtiget til at gøre det så efter 20 konti i samme bank vil de nok sige stop.. Der er så vidt jeg har høre om ingen midste beløb

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-01-05 18:46

jakjoe - Du kan ikke svare på det stillede spørgsmål. Altså: Lad være. Hvor svært kan det være?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 09-01-05 18:54

Jeg har svaret på ½-delen af spørgsmålet

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-01-05 19:06

I teorien er der ingen begrænsninger på hvor mange konti du kan have - men i praksis er der ingen pengeinstitutter der vil oprette 25 kontier med en krone på hver, uden du har en god forklaring på hvorfor du vil have disse 25 kontier. Pengeinstitutter er forretning.
Du kan jo også have flere pengeinstitutter med flere konti i hver.
Det vil være normalt at man indsætter et beløb når man åbner en konti, medmindre du forklarer hvad den skal bruges til.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 09-01-05 19:17

Jahjoe......... det er så 50% mere end en hvis anden.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-01-05 19:27

jakjoe - du har ret

itgirl - jeg snakker videre med dig når du vil. Det meste af hvad de andre har sagt er noget uovervejet vrøvl. (med enkelte undtagelser) Hilsen Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-01-05 19:36

Luke2000

Du har som sædvanligt ikke en løsning på spørgsmålet? Kommer kun ind i en tråd for at skide!

Hvis jeg nu opretter en tråd, specielt for jer små skidetrængende idioter, tror I så at I kan finde derhen?

Ved du Hvad lille "Syge i hovedet" Luke2000. Nu gør jeg det. Så kandu jo tage dine andre små syge skiderikker med derover. Smut.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-01-05 20:02

Arne.Jakobsen, jeg skal henvise dig til denne tråd: http://www.kandu.dk/dk/spg/57924

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 09-01-05 20:05

Tror der er en her der har spist de forkerte svampe.

Arne, du er den eneste med dumme kommentare.

20 års It- erfaring, tænk 20 års erfaring i noget og stadig så lidt livserfaring.

Op med humøret Arne, det hjælper.

Peter Larsen

Accepteret svar
Fra : Harlekin

Modtaget 50 point
Dato : 09-01-05 21:04

Du kan åbne alle de konti du vil - så længe banken du snakker med vil være med til det.
Der er dog nogle banker der ikke vil have dig som kunde hvis du skylder for mange penge væk (står i RKI for eksempel).
Men har du en god grund så er der vel ingen problemer med at overbevise banken.

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 09-01-05 21:07

Og nej, du behøver ikke sætte noget ind på en ny konto.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-01-05 21:26

Toupie

Du Skriver at du skal henvise mig til en tråd. Det er da fint, men ved du at den tråd du henviser til er startet af mig?

DET ER MIN TÅD. Vidste du det Toupie?

Tænk dig om!!!

Godkendelse af svar
Fra : itgirl

Dato : 09-01-05 21:30

Tak for svaret Harlekin.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-01-05 22:10

Arne. Det vidste jeg godt det var faktisk helt bevidst, da du selv opfordrede brugerne til at henvise til den tråd, hvis der var en bruger der "optræder ikke kun svinsk, men også utilbørligt." Det mener jeg du gør, derfor denne henvisning

Så tro mig!!! jeg var helt klar i mine tanker...

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-01-05 22:12

Og et stort undskyld til Itgirl, for brugen af din tråd....

// Toupie