/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Norman Virus Crontrol?
Fra : paratech1
Vist : 427 gange
100 point
Dato : 09-01-05 14:11

Hej!
Jeg har fået Norman Virus Crontrol gratis gennem mit arbejde. Men jeg kender ikke rigtig til programmet! Er det noget værd? Hvis nogen har erfaring med dette, vil jeg gerne høre om det! Jeg bruger i øjeblikket Panda Antivirus.

Hilsen Thomas T

Accepteret svar
Fra : CCjunior

Modtaget 110 point
Dato : 09-01-05 14:13

Jeg er selv ikke den store fan af Norman hvis det var mig så ville jeg holde mig til Panda.
Men det er jo selvfølgelig bare min mening.. Jeg kan f.eks heller ikke li Ford biler..hehe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-01-05 14:14

Mig bekendt er det helt ok - for eks tdc udbyder det til deres kunder for kr 10,- mdl

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 09-01-05 14:21

lige for tiden kører jeg med Avast som er et gratis antivirus program. det bliver rost højt hos www.arlet.dk
det har indtil nu taget alt. jeg har prøvet at forskellig online prg. men det ser ud til at min computer er virus fri.
Så hvis du ikke gidder betale for et virus program og er imod de ulovlige, så er det en god løsning.

Kommentar
Fra : fdbm

Dato : 09-01-05 16:02

Hej,

Har selv haft Norman i begyndelsen, men var ikke just tilfreds med programmet. Fandt i stedet et virkelig godt program AVG, som jeg kan anbefale - det kan hentes her: http://free.grisoft.com/doc/2/lng/us/tpl/v5

Det findes også i en PRO-version, som der skal betales for - men FREE-versionen kan stort set det samme, og er et ganske fint og hurtigt program.

Hilsen
Frank M

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-01-05 17:24

Jeg bruger bl.a. Norman og er da tilfreds med programmet.
Jeg har sat den til at spørge hver gang der kommer noget underligt.
Den har da også stoppet et par "indbrudsforsøg"
men som de fleste bruger den lidt tid ved opstart af comp.

Godkendelse af svar
Fra : paratech1

Dato : 09-01-05 23:07

Tak for svaret CCjunior.
Du har ret, det er lige som en religionskrig.
Eller om man er til Mac eller PC.
Nu var denne bare en licens gennem arbejdet, og den virker da fint, endtil det modsatte er bevist hehe...

Hilsen

Thomas

P.S. Jeg er heller ikke vild med Ford!

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 10-01-05 08:28

kan jeg godt forstå ..det er også en lorte bil..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-01-05 14:17

Tja - og jeg syntes, at panda er en dårlig "bil"
Antivirusprogrammet Panda er da godt nok.