/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
ude... eller inde?
Fra : takskaldeha
Vist : 439 gange
3 point
Dato : 07-01-05 23:57

Nu har jeg jo nogle gange læst, at der er nogle, der er blevet smidt ud af kandu, og så tænkte jeg på, om de egentlig ikke bare kan oprette en ny profil, og altså dermed fortsætte med at husere herinde?

Måske et banalt spørgsmål, men den slags er der forhåbentlig også plads til.

Takskalde-på-forhånd-ha.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-01-05 23:59

aner det ikke- spørg dog kandu teamet

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-05 00:01

Jo det kan de da.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-01-05 00:02

Jo, det kan de, det er der flere eksempler på.

mvh dova

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 08-01-05 00:08

Arghh... afsløret...

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 08-01-05 00:17

.. kig i profiler. Flere erkender at have flere profiler .. men de er jo ikke de værste !
/PG

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 08-01-05 01:00

Og så er der os stakler der kun har råd til een profil

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-01-05 01:13

he he..så er vi nogle der står ved det vi til stadighed forandrer*GG*

Accepteret svar
Fra : Trinethk

Modtaget 3 point
Dato : 08-01-05 01:14

Selvom folk har flere profiler er det ikke ensbetydende med at man ikke kan blive banned.
Hvis man bliver banned (udelukket fra siden) vil ens IP være spæret, og man kan derfor ikke logge på.
medmindre selfølgelig at man bruger en Proxy server.
Dvs. går ind på eks Kandu fra din egen pc, men via en anden.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-01-05 01:22

ja..hvor svært kan det være..for dem der ikke har andet at give sig til?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 08-01-05 01:24

Alt kan ske her
Det skal du bare lære at leve med

Hvis nogen skal stoppes effektivt, kræver det polititilhold om ikke at benytte sig af en PC.....men det kan nok ikke lade sig gøre, sådan uden videre ?

Du/vi må leve med de bemærkninger og "kampe" der kan opstå her på kandu.dk

Kan du ikke lide lugten i bagerriet, så må du bage selv

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 08-01-05 01:26

Jeg ved ikke lige hvordan Proxy fungere, men det er vel ikke svære end Netmeeting ?

Dog tror jeg det er ulovligt at bruge det til netop at komme ind på en side hvorfra man er banned.
Nu til dags kan man da få store bøder for spam.

Tænkte egenligt på, er Kandu underlagt Dansk lov ?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 08-01-05 01:30

Dansk lov ??
Det er et dansk forum og registreret i Danmark. Mere dansk kan det vel ikke blive ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 08-01-05 01:34

jakjoe < det har du selvfølgelig ret i. Grunden til jeg spørger er fordi at vi tit ser indlæg/Tips der omhandler DC++ eller Kazaa.
Forleden var der et tip hvori der stod hvor og hvordan man indstalerede DC++. Det tror jeg ikke er lovligt faktisk.
Og man kan jo til hver en tid finde frem til ham/hinde der er kommet med de oplysninger.
Det undre mig bare,,,,men det er måske fordi der er så lidt opsyn med Kandu eller hvad ?

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 08-01-05 01:37

Trinethk:
Kandu må være underlagt dansk lov som alt muligt andet i danmark. Jeg tro at du har ret i det med opsyn. Det er ikke tilladt at opfordre til ulovligheder, endsige medvirke til..., og da slet ikke offentligt.

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 08-01-05 01:41

hehe....fedt nok...jeg brokker mig ikke. Dejligt at kunne være i et forum hvor der ikke er opsyn
de fleste admins har det med at slette og låse indlæg til højre og venstre.
De kan simpelthen ikke adminstrere den magt :(

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 08-01-05 01:45

Vi ved ikke, om der skulle sidde én eller anden og kigge med på hvad der foregår
Måske bliver der snuppet én, engang imellem !!

Jeg aner ikke hvor meget politiet eller andre "lurer".
Måske mere end vi tror

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-01-05 01:58

Man kan læse lidt her om reglerne for hvad der tolereres på Kandu, og selvfølgelig er det underlagt dansk lovgivning.

www.kandu.dk/dk/beting.asp

mvh dova

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 08-01-05 02:06

dova> Hvor f... finder du den smøre.
Fortæl hvilke "knapper" ude i venstre side du bruger.
Eller er det ved søgning ??

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 08-01-05 02:13

Svaret er fundet.....nederst på siden

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : felix30

Dato : 08-01-05 11:09

Trinethk Der er rent juridisk ikke noget ulovligt i at installere DC++ eller Kazaa eller andre lignenede programmer. Der er ikke noget ulovligt i p2p. Det bliver først ulovligt når det du henter er copyrightet. Alt der ligger derude den copyright må gerne deles. Derfor kan ingen forbyde et tip der fortæller hvordan du installerer det. Man kan dog straffes for at pofordre til at bruge det til ulovligheder. Men det vil nok ikke komme på tale af hensyn til bagatelgrænsen. At forbyde disse programmer vil svare til at forbyde biler fordi der kan køres for stærkt i dem. De kan endog bruges til drab, hvilket er værre end overtrædelse af reglerne om copyright. Måske apg ikke helt er enig i denne prioritering af grovhed.

Godkendelse af svar
Fra : takskaldeha

Dato : 08-01-05 21:22

Tak for svaret Trinethk.