/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Download adresse eller mail til stavevej~
Fra : dikas
Vist : 1176 gange
150 point
Dato : 05-01-05 16:04

Heiii....
Jeg har en ven på 14 som ikke kan stave... og har vil gerne lære det...
Er der nogle der har nogle spil image som de kan sende over mail... eller en url til en setup...
Så hvis i har en url eller et image så får i extra point.....

Hilsen Mikkel / Dikas

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-01-05 16:16

Jeg ved godt det ikke er gratis......................men prøv lige at kigge:
http://www.stav-let.dk/index2.htm

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 05-01-05 17:39

Det her ser spændende ud.
http://www.ddoo.dk/perbang.com.cms?aid=110

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dikas

Dato : 05-01-05 17:55

Okay... men hvis der er nogle gratis.... så tror jeg min ven bliver glad...... Tak på forhånd

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 150 point
Dato : 05-01-05 21:26

Hej
Gå ind på http://bibliotek.dk/ skriv stavevejen i feltet titel, find frem til CD'rne Stavevejen 1, 2 og 3, og hjemlån så CD'erne via dit lokale bibliotek.

Godkendelse af svar
Fra : dikas

Dato : 07-01-05 16:25

Tak for svaret Brassovitski. Du er fandme God!!!!!

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 07-01-05 18:47

Hej Dikas
Tak for rosen, man gør jo sit bedste! Og god arbejdslyst til din kammerat! Prøv evt. også at gå ind på biblioteket og skriv "stave" (uden anførselstegn) i titelfeltet, vælg linket tilføj materiale, sæt flueben ud for "CD-Rom´er ikke spil" og ud for "Computerspil", klik på "Overfør valgte materialer til søgesiden", klik på "Find", så kommer der en hel stribe resultater, som har med stavning at gøre.