/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
skrive til kandu ?????
Fra : miritdk
Vist : 455 gange
50 point
Dato : 02-01-05 18:29

hvad filen sker der - jeg har siden igår forsøgt at skrive til kandu - men kan ikke få mail igennem hverken fra den ene eller den anden adresse - hjælp hvad gør jeg ???????????

førhen svarede de bare ikke - men nu kan der åbenbart ikke skrives ???????????

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-05 18:32

Tømmermænd
er ved at hamre en ny postkasse sammen.
Den gamle ligner Kolding.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-01-05 18:34

Prøv igen i morgen, så er det hverdag

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-01-05 18:40

Sidder faktisk og funderer over, hvad du forventer som svar?!...
Det er jo nok ikke dit mailprogram der svigter, da jeg går ud fra du har tjekket det.
Så tja! - PRØV igen senere, andet er der vel ikke at gøre.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-01-05 18:40

Mirit hvis du anvender besvar fra en mail fra Kandu service så vil adressen være services@kandu.dk og den duer ikke.
Fjern s'et og prøv igen hvis det er det du har gjort.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-01-05 18:41

Jeg har lige prøvet Meritdk og tilsyneladende var der ingen problemer, mailen gik fint igennem - så måske et serverproblem hos din udbyder.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-01-05 18:41

De arbejder KUN om natten
.... så prøv efter kl 02.00 så er der sikkert en chance

Kommentar
Fra : briani

Dato : 02-01-05 18:42

Hejsa

har du prøvet at sende en mail til dig selv ?

Brian

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-01-05 18:44

Miritdk
Kan du sende til dig selv.
Hvis du vil fortælle om den adresse øreristeren skal sendes til, så redigerer du bare i din profil til den adresse der skal bruges.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-01-05 18:51

Er det en freemail ting ? Så prøv at tømme din Postkasse eller Papirkurv

Mange steder har en øvre grænse på 5 Mb. gemt post.

Er der nogen der har sendt dig en stor fil du har gemt ?

</ETSKUDITÅGEN>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-05 23:30

ved ikke - prøver senere og senere og senere og senere - så får se

misfornøjet

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-01-05 23:47

Miritdk - kan du maile til dig selv.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-05 23:49

emesen ja det kan jeg - intet galt med mine konti - men får den åndsvage maildæmon hver eneste gang - æv
ved godt det lyder som om jeg laver en fejl - men har altså gennem kontrolleret alt - og kan stadig ikke

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-01-05 23:51

hvordan ser den adresse der kikser ud?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-05 23:54

service@kandu.dk

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-01-05 23:57

service@kandu.dk det var også den jeg lige har brugt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-05 23:58

duede den så emesen ?????????????????

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 50 point
Dato : 02-01-05 23:58

Den SKAL virke - lige bortset fra det der med at få svar
Du er vel ikke blevet blacklistet for at spamme deres mailbox

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-05 23:59

bjarneD - skulle da heller ikke undre nogen

Får se - kan jo være det lykkes - jeg skriver jo ikke hele tiden så før eller senere - måske måske

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-01-05 00:08

ja ja jeg fik jo svar

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-05 00:16

hmmmmmmm - nå prøver imorgen - eller inat her hvis jeg ikke sover

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-05 00:55

Tak for svaret BjarneD. Ikke at det gav resultat - men lige med et kom jeg igennem og så er det jo godt - du får en stjerne fordi du for hulen lige skulle være fræk

blacklistet - joooooooooo det ville jo spare dem for en bruger der ville noget

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-01-05 08:30

Uhh bare fordi man er sød og artig får man ingen point.
Jeg tænkte også på den blacklisting men ville ikke [hør] sige det.