/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Tidligere/nuværende codecskonflikt => ha~
Fra : Skaevben
Vist : 341 gange
80 point
Dato : 02-01-05 17:11

Har tidligere haft Xvid og DivX codecs installeret oven i hinanden, hvilket med fulgte konflikt. Begge blev afinstalleret, og erstattet med K-Lite codecs.
Her kan alt spilles, men problemet er at DVD-film nu hakker når de afspilles. Dette sker både i Mediaplayer og PowerDVD. Bruger XP.

Skaevben

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 02-01-05 19:53

Hejsa

Jeg har kun installeret xvid og divx og det giver ingen problemer.
Jeg har dog haft samme problem som du nævner og der hjalp det, da jeg lavede en disdefragmentering, men jeg ved ikke om det vil hjælpe hos dig

Annuller spørgsmålet
Fra : Skaevben

Dato : 15-01-06 12:34

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål