/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Medie player
Fra : Faur_the_one
Vist : 431 gange
100 point
Dato : 02-01-05 01:10

Min media player 10 virker ikke, den skriver der er en installations fejl, og jeg kan så hente den igen på hjemme siden, men fejlen bliver ved med at komme igen uanset hvad jeg gør??

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 02-01-05 01:28

det er ikke nok at bare fjerne den - du skal have alle filerne ud - det kan du gøre med for eks regcleaner som du kan hente - søg på google - så vil jeg tro den bliver siddende næste gang.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-01-05 01:55

miritdk har ret, du skal have den afinstalleret først, det kan godt give visse problemer. En anden måde at gøre det på er: når du prøver på at slette den så gives du muligheden for at genoprette den "gamle" media afspiller, det kan du så sige ja til, jeg går ud fra du havde media player 9 i forvejen.
Når den så er genoprettet (og virker) .. så kan du igen opgradere til 10´eren, enten hvis du har den på CD eller fra webstedet.
Da jeg havde problemer lykkedes det mig at få playeren i orden på den måde.
held og lykke med det
Benny

Kommentar
Fra : briani

Dato : 02-01-05 09:04

Hejsa

Først går du op i funktioner i din browser-vælg internetindstillinger-her går du ned og klikker på slet cookies-og så klikker du på slet filer også
Bagefter går du om i stifinder og sletter alt hvad der ligger i din temp mappe
C:/windows/temp

Så går du i dit kontrolpanel-klikker på tilføj/eller fjern programmer-sæt et flueben foroven hvor der står vis opdateringer-så ruller du ned på listen og finder windows mediaplayer-og vælger fjern.

Så kan du hente den sidste nye windows media player her

http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/intl/download/default.asp?Di spLang=da

Du kan også prøve at reinstallerer din mediaplayer

Skriv dette i kør-husk at have din xp cd i

rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection InstallWMP7 132 c:\windows\inf\wmp.inf

Du kan også læse mere om hvordan du fjerne windows mediaplayer her

http://www.annoyances.org/exec/forum/winxp/t1010069240

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 02-01-05 09:08

Tillæg

Hovsa hele linket kom ikke med så jeg prøver lige igen

http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/intl/download/default.asp?Di spLang=da

Ellers så laver vi lige en kort links

http://shor.ter.dk/60429015

Mvh
Brian

Godkendelse af svar
Fra : Faur_the_one

Dato : 22-01-05 13:30

Tak for svaret miritdk.