/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Franksp!
Fra : mango
Vist : 383 gange
1 point
Dato : 30-12-04 22:05

Har ikke set eller hørt noget til frank siden d. 19 dec.
Er der andre her der har haft kontakt med ham?
Jeg er da en smule bekymret...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-12-04 22:10

ajiiiiiiiiiii hvor er du nysgerrig mango

Kommentar
Fra : mango

Dato : 30-12-04 22:12

mirit, nej jeg er lidt bekymret..denne gang er det ikke nysgerrighed mirit...

Men ellers..jo jeg er p.. nysgerrig anlagt...men kun nysgerrig på det positive, ikke sladder!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-12-04 22:22

Mango

Tror du at han har været på juleferie i SkrigLanka ( stavefejl )?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-12-04 22:22

hmmm mango - social sladder (ikke skadelig) er jo sundt

er sødt af dig at være bekymret for frank - en eller anden skal jo nok give det videre

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-12-04 22:23

Jeg har ikke prøvet at få kontakt med ham.

Kan du ikke skrive til ham på hans hjemmeside.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-12-04 22:24

ARNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-12-04 22:24

arne.jakobsen

Hvor er du dog morsom!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-12-04 22:26

NEJ ans det synes jeg ikke - det var en MEGET malplaceret bemærkning - selvom jeg godt ved at det var ment i sjov !!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-12-04 22:27

arne.jakobsen

Er det ikke på tide at du malker din kæleko, så undgås dine tåbelige "svar" så længe.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-12-04 22:32

Jeg er også nysgerrig/bekymret.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-12-04 22:33

miritdk

Tror at du misforstod mit morsom.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-12-04 22:34

Kære mirit og ans

Det var absolut ikke nogen spøg. At jeg ikke lige kan huske hvordan man staver til det sted i østen hvor der i øjeblikket savnes 100-vis af danskere, er dårligt. Men jeg mener det squ. Det kunne sagtens være grunden til mango's bekymring.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-12-04 22:35

ok da arne - tænk dig om en anden gang

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-12-04 22:38

arne.jakobsen

Så tænk før du udtaler dig.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-12-04 22:40

Franksp var her da også den 21/12.
www.kandu.dk/dk/spg/56518

mon ikke han bare holder juleferie.

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-12-04 22:40

mirit

Sikken noget sludder. Det er squ da dig og ans der skal tænke jer om før i beskylder mig for noget forkert. Jeg deler bekymringen, fordi jeg ved at Frank KUNNE finde på at holde jul væk fra Danmark.

I skal squ ikke først pisse på mig, og så senere forvente at jeg vender mig om og siger UNDSKYLD. Skam ta jer.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-12-04 22:44

Den allerførste kommentar, der gik ud fra at mango jokede, kom fra dig mirit. Så du skal ikke kaste med sten.

ans

Hvad har du imod min kommentar? Bortset fra stavefejlen som jeg selv påpeger? Skam dig.

Og kom så tilbage til emnet.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 30-12-04 22:45

Ok..venner, hold nu fred..

Jeg VED han skulle holde jul hos sin datter, så nej jeg tror ikke han er taget sydpå!

Han KAN jo været blevet hos hende, men men..det var kun hvis nogen vidste noget..

Og tak for opbakningen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-12-04 22:48

nope arne - jeg gik ikke udfra at mango jokede - det ved hun også - men det ved du jo ikke.

hold da op med at tage alting så personligt arne - hmpf

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-12-04 22:51

Det var godt Sus, så er jeg roligere. Vi snakkes ved. Arne

Kommentar
Fra : mango

Dato : 30-12-04 22:51

Ja jeg ved godt at mirit ikke jokede...mirit og jeg har en "anden forbindelse" og vi ved præcist hvor vi har hinanden..så det skal du slet ikke bekymre dig om arne

Men lad nu det ligge...

Send nogle kærlige tanker til alle de mennesker som har hårdt brug for det lige nu, istedet for at skændes om så små ting..
Arne du har så meget energi, brug den positivt istedet

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-12-04 22:54

For pokker da mango.
Det er jo mirit og ans der pludseligt farer i flæsket på mig. Hvorfor skal jeg udsættes for disse angreb?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-12-04 22:56

De første tre indlæg i denne tråd inklusive dit spørgsmål, tyder da ikke på at I to var afklarede om noget som helst.

Næh nu forsøger du bare at forsvare hende. Det er ikke nødvendigt for hun er ikke under angreb. Det er hende og ans der angriber mig.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 11 point
Dato : 30-12-04 22:59

mango luk spørgsmålet - arne VIL jo bare kives !!!!!!!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-12-04 23:00

mango

Skriv dog til Franksp privat.

Jeg troede først at han var rejst til østen, men nu skriver du at han har besøgt sin datter. Hun bor da i Danmark. Jeg forstår ikke helt hvorfor du i smalltalk skriver, at du ikke har hørt fra ham siden den 19. december.

Der er da mange brugere der ikke er på kandu i lang tid, men hvis du kender ham privat, så er det da ikke her du skal spørge.

Brugerne har vel lov til et privatliv.

Nu skal du ikke opfatte det negativt, men jeg forstå det ikke helt.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 30-12-04 23:07

Jamen jeg har da ikke kontakt med ham privat! Jeg ved det fra messenger..og det hjælper jo ikke at skrive til ham hvis han ikke svarer vel?

Nej jeg tager det ikke negativt, fint nok at du spørger...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-12-04 23:09

mirit

Vel vil jeg da ej kives, men du skylder mig en undskyldning for dit angreb. Men ordet findes måske ikke i dit vokabularium.

Man skal ikke angribe folk uden grund. Og det gjorde du. Så Quind dig op til at give den undskyldning.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 30-12-04 23:15

mirit, nope jeg lader det lige stå indtil det ryger ud af "seneste 25 "

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-12-04 23:26

mango

Jeg misforstod lidt dit spørgsmål.

Kan du og din familie have et godt nytår og nytårsaften (med eller uden ledsager) til din veninde

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-12-04 23:32

Og godt nytår til både

miritdk

og

arne.jakobsen (tsk. tsk. det staves Sri Lanka)

Hilsen ans

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-12-04 23:36

OK ans

Det er vel det nærmeste du kan komme på en undskyldning, så Accepteret.

Godt Nytår til dig og dine også Arne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-12-04 23:44

synes ikke der er noget at undskylde - æv - altid hak og stakkels mig

godt nytår til alle

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-12-04 23:56

Når du siger:

Det var en MEGET malplaceret bemærkning

og

Tænk dig om en anden gang

Så angriber du mig for noget jeg IKKE har gjort. Jeg har stavet forkert JA. Men gjorde osse selv opmærksom på det.

Pyt Skidt. Gonat og Godt Nytår. Arne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-12-04 23:57

Godkendelse af svar
Fra : mango

Dato : 01-01-05 14:53

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-05 15:07

Ja Ja Sus det er dig der bestemmer, men du vælger at give poængerne til din veninde, selvom hun ikke kom med noget andet en brok imod mig. Du burde have givet dem til:

Citat
Fra : dova Dato : 30-12-04 22:40

Franksp var her da også den 21/12.
www.kandu.dk/dk/spg/56518

mon ikke han bare holder juleferie.

mvh dova

Der kom squ noget der kunne bruges. Og det var det eneste. Alligevel giver du poængerne til din MSN-veninde.

Hvorfor pokker lagde du så spørgsmålet ud på Kandu? I kunne jo bare ha snakket lidt på MSN?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-01-05 21:23

Arne, der var ikke nogen der var kommet med et svar på mit spørgsmål og du kan da blande dig helt uden om, det er ikke din tråd!

Jeg giver point til hvem jeg vil....
Men vil du gerne have nogle point, så laver jeg da en tråd til dig ..hvor mange vil du have?