/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mozilla bookmarks?
Fra : Chrillemand
Vist : 401 gange
24 point
Dato : 30-12-04 21:58

Hvor ligger foretrukne henne fra mozilla firefox?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-12-04 22:02

under bookmarks vil jeg gå ud fra? Måske under en fil der hedder bookmarks.htm ?

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 30-12-04 22:16

ja, det flot!

Men hvis jeg ønsker at finde dem via stifinder så jeg kan gemme dem inden jeg formatere, hvor ligger de så?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-12-04 22:24

Du må nok vente til der dukker en mozilla kører op! Hos netscape ligger der en fil kaldet bookmark.htm i den mappe den installeres i, så du kunne jo prøve at lede firefox mappen/mapperne igennem?

Accepteret svar
Fra : thewolf

Modtaget 34 point
Dato : 30-12-04 22:56

Hei hos meg ligger de her

C:\Documents and Settings\thelonelywolf\Application Data\Mozilla\Profiles\mhtkniej.default

Husk å vise alle filer, så er filen .html som dine favoritter ligger i

thewolf

Kommentar
Fra : Goldwell

Dato : 30-12-04 23:18

Hvad hedder filen?

Er det ikke lige som Internet Explorer? Der ligger en masse genveje til link?

Kommentar
Fra : Goldwell

Dato : 30-12-04 23:23

har samme problem...

Godkendelse af svar
Fra : Chrillemand

Dato : 30-12-04 23:25

Har løst det!

Man skal bare exportere kartoteket! Man skal bare gå ind i "Manage Bookmarks"

Tak til jeg alle og godt nytår!

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 30-12-04 23:36

jer