/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
godt ftp. freeware program?
Fra : Vismanden
Vist : 702 gange
100 point
Dato : 29-12-04 21:24

Er der ngen der kender et rigitg godt ftp program der kan downloades som freeware og ikke shareware?

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 29-12-04 21:33

Filezilla er rigtig godt.

Opfør dig pænt, brug web-stedet som du selv gerne vil have dit web-sted skal bruges.

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 29-12-04 21:33
Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 110 point
Dato : 29-12-04 21:42

Dette er et vældigt godt ftp-program som jeg selv bruger og er freeware.
http://software.visicommedia.com/en/products/aceftpfreeware/

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-12-04 21:57

Skal du have et gratis FTP program GARANTERET fri for Spy-/Adware bør du bruge : http://www.smartftp.com/

..testet og anbefalet af : http://spywarefri.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : severino

Dato : 29-12-04 23:40

Du har sikkert en FTP mulighed i forvejen. Hvis du bruger IE i nyere udgave, og du skal logge på din hjemmeside, så skriver du bare ex: ftp://www.minside.dk og du vil få en login menu, hvor du skriver adgangskode og password.
Så "VIOLA" er der hul igennem. Nu skal du bare have din stifinder kørende i baggrunden, evt. kørende i hver sin halvdel af skærmen.
Så markere du alt hvad der skal lægges ud, trækker det over på hjemmesidemappen; og FINITO!

På samme måde kan du hente kopi af de ting du har på hjemmesiden, og lægge det ind i stifinderen.

Det er simpelt og pærelet!

Godkendelse af svar
Fra : Vismanden

Dato : 31-12-04 01:38

Tak for svaret bentjuul.