/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Excel Automatisk Dannelse af graf
Fra : Nylev
Vist : 323 gange
120 point
Dato : 29-12-04 10:48

I Excel har jeg et større datamateriale jeg gerne vil have lavet grafer af. Problemet er at at jeg skal bruge en graf for hver række med overskriften jan, feb, mar osv.
Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig hvordan og om det kan lade sig gøre automatisk. Jeg er klar over at jeg kan lave graferne manuelt, men der er over 400 rækker med forskelige måle data så det vil være ret omfattende.

På forhånd tak.

Accepteret svar
Fra : supertekst

Modtaget 120 point
Dato : 02-01-05 14:24

Prøv at indspille en makro, der netop opbygge en graf. Hvis du har lidt indsigt i VBA kan du måske udlede, hvordan det kan lade sig gøre for alle rækker.

Har selv arbejdet med en lignende problematik flere gange - men hvor graferne blev overført til et worddokument - 3 stk pr. side.

Godkendelse af svar
Fra : Nylev

Dato : 03-02-05 13:08

Tak for svaret supertekst.