/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Aktiviteter og spil i Messenger 7.0 ????
Fra : rwo
Vist : 520 gange
20 point
Dato : 28-12-04 22:17

Jeg har for nyligt opdateret min Messenger til 7.0, men når jeg forsøger at åbne "Aktiviteter" eller "Spil" skriver den bare kontakter tjeneste. Men der sker aldrig mere.

Hvad kan der mon være galt??

Hilsen

RWO

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 28-12-04 22:31

Jeg har samme problem.
Tror det er noget med at msn7,0 er meget ustabil. Mange der har fået det, har senere skiftet tilbage til 6,2 da de havde for mange problemer med 7,0
Jeg selv har dog ikke andre problemer end at jeg ikke kan spille spil :(

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 28-12-04 23:47

MSN 7.0 er stadig BETA, måske derfor disse problemer.... Sådan er det jo når man vælger en BETA version.

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 29-12-04 11:40

Hvordan skal jeg præcis gøre, for at få 6.2 igen??? Skal jeg bare downloade den, som jeg gjorde med 7.0??

Accepteret svar
Fra : Kaa.eL.Haa

Modtaget 20 point
Dato : 29-12-04 11:57

Ja.. du skal bare downloade og installere MSN Messenger 6.2, som du gjorde med vers. 7.0.. Så tager version 6.2 over igen..

Godkendelse af svar
Fra : rwo

Dato : 29-12-04 19:56

Tak for svaret Kaa.eL.Haa.