/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
uninstall et program
Fra : trals
Vist : 416 gange
100 point
Dato : 26-12-04 22:29

Jeg har et program der ikke kan afinstalleres fordi der mangler en bestemt fil,jeg prøvet bare at slette mappen men det vil den ikke.jeg har prøvet med forskellige programmer,men de kan ikke finde mappen det er som om den er usynlig for dem.Det drejer sig om Spysweeper.
mvh
Trals

Kommentar
Fra : asim2

Dato : 26-12-04 22:39

prøv at gå i start og op i indstillinger og vælg kontrol panel og vælg så tilføj/fjern programmer det burde kunne gøre det

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 26-12-04 22:39

geninstallere det her efter går du ind i krontrolpanelet tilfør/fjern programmer vælg pro. vælg fjern

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 110 point
Dato : 26-12-04 22:43

Hvis du stadig har programmet liggende kan du så ikke prøve at installerer den igen-og så slette den

Eller så kan en trial period of 30 days hentes her

http://www.thezone.dk/pages/tools_main.php

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 26-12-04 22:45
Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-12-04 23:06

Har du prøvet at slette SpySweeper i fejlsikret tilstand?
Du kommer ind i fejlsikret tilstand ved at trykke f8 under opstart.

Og hvis det heller ikke virker, så prøv med Dr. Delete:
http://www.docsdownloads.com/Tier1/dr-delete.htm

Godkendelse af svar
Fra : trals

Dato : 27-12-04 06:59

Tak for svaret briani.
Det hjalp.