/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Dyrlægevej 16
Fra : nitzy
Vist : 1239 gange
50 point
Dato : 26-12-04 00:11

Hey allesammen :)

Jeg er ved at skrive en selvvalgt opgave om at være dyrlæge..og så kom jeg til at tænke på de afsnit der hed "dyrlægevej 16" som blev vist på tv 2 i år 2000... det handlede om unge studerende på den kongelige veterinær og landbrughøjskole i kbh.. jeg har søgt på skolecentralen og på tv 2s hjemmeside.. men uden held .. er der nogle der har en god ide hvordan jeg kan få fat i de dokumentarafsnit? .. Jeg skal bruge dem meget(!) snart! .. og jeg vil også meget gerne høre fra folk som har skrevet en selvvalgt opgave eller lignede om dyrlægejobbet.. kan være det kunne give mig nogle gode ideer :)

>GOD JUL<
//Nitzy

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 26-12-04 12:17

veterinær og landbrughøjskole i kbh er der ikke noget der hedder
den kgl veterinær og lanbohøjskole

http://www.kvl.dk/main.asp
Det kan være der er noget af det du søger,ellers er de sikkert til at tale med

Kommentar
Fra : majagierringe

Dato : 27-12-04 16:04

Har du prøvet at ringe ind til tv2?
Om ikke andet kunne det være de kan fortælle dig hvem du skal kontakte. Du kan også prøve at maile til dem og spørge om det samme.!?

Mv. Maja