/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Lørdags uhyggetråd - arne.jakobsen
Fra : Flash77
Vist : 413 gange
309 point
Dato : 25-12-04 14:39

For at komme arne.jakobsen's typisk og lettere stupide "lørdags hyggetråd" i forkøbet, laver jeg nu en lørdags uhyggetråd hvor emnet er: Find arne.jakobsens groveste/dummeste udtalelser - der er jo nok at tage af. Jeg vil derefter vurdere hvem der skal have points. God fornøjelse...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-12-04 14:40

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-12-04 14:46

Der er andre ting der er sjovere end det du foreslår.

Kan du ikke finde et andet emne, med lidt mere indhold, end forfølgelse af en bruger her på kandu.dk

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 25-12-04 15:07

B. t. i.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-12-04 15:43

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 25-12-04 16:39

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-12-04 17:25

Kommentar
Fra : 24timer

Dato : 25-12-04 17:40

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-12-04 19:03

Kommentar
Fra : briani

Dato : 25-12-04 19:07

.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 25-12-04 19:13

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 25-12-04 19:13

Citat

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-12-04 19:15

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-04 20:50

-

Kommentar
Fra : janik

Dato : 27-12-04 01:06

arne.jakobsens ham kender jeg .
Er han ikke flink??
miritdk og hej til dig søde...

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 28-12-04 22:47

Flash 77
Tåbeligt emne!

Kommentar
Fra : binky

Dato : 01-01-05 16:26

Flash77
Tænk positivt. Lad være med at forfølge en bestemt person. Bryder du dig ikke om vedkommende, så lad være med at bruge tid på ham/hende. Det, du har gang i, er jo personlig forfølgelse, så hvis du får noget ud af det, så er det ikke small-talk, du skal bruge, så er det en helt anden tråd, som du kan finde under interesser.
binky

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-01-05 01:04

Så Frieda, få nu lukket den tråd. Hvor dum tror du jeg er?

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-01-05 17:31

Nix - tråden bliver da ikke lukket før den er besvaret... Men en helt anden ting der da lige skal indskydes er at jeg egentligt synes det er ved at være et stykke tid siden arne.jakobsen har svinet folk til herinde. Det er da egentligt meget positivt.

Accepteret svar
Fra : TheRipley

Modtaget 309 point
Dato : 05-01-05 17:50

- ligesom nogen af Arnes kommentarer oven i købet er både humoristiske og fornuftige - så hvorfor gøre sig al den umage for at finde noget negativt!

Tråden kunne jo også vendes den anden vej - eller bruges mod mange af os, for hvor mange er altid udelukkende positive, når vi skriver - Arne er sgu da ikke den eneste, der går for vidt en gang imellem, eller?????

Så Flash77, luk den, der er ingen, der giver dig et svar du kan bruge

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-01-05 18:07

Var der slet ingen der lagde mærke til at Flash77 kom til at svare for Frieda? Hæ hæ.
Så jeg har altså ret i at Flash77 = Frieda = Svinedrengen m.fl.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-01-05 18:13

-Arne - går det ikke ind under kategorien "gætteri"?

Flash77 kan jo også have valg at overse det!

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-01-05 18:19

Ripley - Nej. Der e r alt for mange tegn rundt omkring på at jeg har ret. Du ser det ikke, for du ser ikke efter. Det gør jeg i sagens natur. Søg og du skal finde.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-01-05 18:27

Arne - du har virkeligt forfølgelsesvanvid. Men lad nu det ligge.

TheRipley> Du har da ret i at der tit er nogen der går for vidt med deres udtalelser, men arne.jakobsen har i en lang periode virkeligt toppet både m.h.t. intervaller og grove fornærmelser og uacceptabelt sprogbrug. Men jeg synes som sagt at han på det sidste har udvist en positiv ændring i sin adfærd - så det kunne da være spændende at se om det holder.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-01-05 18:28

Jeg ser det måske ikke, fordi en masse af de profiler I andre jonglerer rundt med er ukendte for mig - de var væk før jeg fandt ud af, at der var noget, der hed Smalltalk.

Derimod ved jeg, at der pt. er en masse søde og sjove mennesker, der bruger det nu, så hvorfor blive ved med at hænge fast i gammelt nag.

Jeg kender kun Ram og Frida af omtale, Svampearne har jeg oplevet, men havde svært ved at tage alvorlig

Jeg kan da godt se, at trådens spørgsmål er en direkte fornærmelse rettet mod dig, men det har jeg kommenteret for mange dage siden, og ingen har jo alligevel taget spørgsmålet seriøst.......

Så skal vi ikke bare lade Flash beholde sit spørgsmål til Kandu sætter en max. grænse for, hvor længe ubesvarede spørgsmål må stå her

Sorry Flash, du kunne sagens have fundet på en sjovere tråd

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-01-05 18:32

Flash -> kan du så ikke give Arne dine points (for god opførsel) og så lukke tråden?

Og find så på noget sjovt

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-01-05 19:12

TheRipley> Det med at give arne.jakobsen de points var egentligt en ok ide som ikke havde strejfet mig. Det er da ikke umuligt de ender der hvis han lærer at udvise en ordentlig adfærd.

M.h.t. de profiler som du omtalte har jeg ikke stiftet nærmere bekendskab med de to første, men Svampearne havde jeg også i starten svært ved at tage seriøst - men kom faktisk (tragisk nok) til at forstå hvad det var han var neativ over. Hans opførsel og latterlige tips var egentligt ikke det smarteste, men når man gang på gang stødte på tråde hvor helt tilfældige profiler konstant blev svinet til og nedværdiget på groveste vis, enten uden nogen grund eller på grund af en mindre stavefejl - så flyttede min sympati sig faktisk (stadigvæk tragisk nok) mere og mere over til svampearne.

Hvad synes du egentligt selv arne.jakobsen? Er det fuldstændigt forkert at folk har fået den opfattelse af dig at du er en kværulant som bare sidder og leder efter en grund til at svine folk til - og har du ændret din stil på det sidste?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-01-05 19:25

Flash77

Jeg mener at det mest svinske man kan gøre er at lave tråde med KUN det formål at overpisse andre Kandu'er samt at gå ind i seriøse tråde og overbeskide andre, uden at komme med noget indlæg til selve spørgsmålet. Når jeg møder noget sådant, ja så bliver jeg meget grov. Så skriver du at jeg lider af forfølgelsesvanvid. Når der er tale om reel forfølgelse som det Du, Svinedrengen m.fl. foretager jer, er der ikke tale om forfølgelsesvanvid. Jeg forbeholder mig retten til at forsvare mig imod alle sadanne angreb på min profil, samt at bruge ligeså grove ord imod mine angribere som de bruger imod og om mig.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-01-05 19:59

Ja ja, Arne. Det er også fint nok at forsvare sig, men lad nu være med at kaste med sten når du selv bor i et glashus...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-01-05 01:33

Arne
vedrørende dine antydninger af at Flash77 skulle være Frieda, så tager du meget fejl.
Det er du også blevet gjort opmærksom på tidligere, hvor du forsøgte at blande Frieda sammen med en anden profil.
Frieda er en meget seriøs bruger, selv om det ikke er så tit hun er på, men det har måske at gøre med, at hun bor i udlandet.
Læg mærke til stavemåden, den Frida du hele tiden hentyder til, har ikke noget "e" i navnet. Og det er helt andre profilnavne vedkommende operer under nu.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-01-05 01:43

dova...mener du godt nok at Frieda lever i udlandet?..hmm det må jeg sige...det er jeg nu ikke så sikker på.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-01-05 14:05

Mango
Det gør hun i hvert fald, hun bor i Tyskland.
Altså den Frieda jeg mener og ikke hende den anden der blev smidt ud.

mvh dova

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 08-01-05 15:33

Er her bare for at fjerne flue ben.
Underligt nok bliver jeg ved med at få mails om den, og jeg har bare ikke været med i den.....
Nå fuck det....! det er foresten den mest laterlige tråd jeg længe har oplevet.
Magen til luset opførsel skal man lede længe efter.

I am out of here !

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-01-05 19:43

dova nååeh jamen jeg troede det var den anden *GG* ..

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 05-03-05 17:16

Tak for svaret TheRipley.