/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Billigst fra Billund til Dar es Salaam?
Fra : palle22
Vist : 678 gange
425 point
Dato : 24-12-04 16:52

Hej.
Jeg skal med mine forældre til Dar es Salaam i Tanzania. Vi skal afsted ca. d. 22 juni 2005, og vil gerne hjem igen 10. juli 2005. Rejsen skal være så billig som muligt, men stadig med et "sikkert" fly selskab.
Kan I herinde måske hjælpe os? Har prøvet at søge på flybillet.dk osv, men kan ikke finde noget der passer vores pengepung. Max pris retur pr. person er ca 8000,- og vi ønsker ikke at mellemlande mere end én gang.

MVH Palle

Kommentar
Fra : briani

Dato : 24-12-04 17:02

Hejsa og glædelig jul

Her er et godt links

http://www.rejse-guide.dk/

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 24-12-04 17:28
Kommentar
Fra : palle22

Dato : 25-12-04 15:23

Jeg søger måske mere egentlige rejser/priser på flybilletter. Undskyld hvis I mener jeg er doven, men jeg kan ikke overskue de mange forskellige links.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 25-12-04 17:58

Hejsa

I de forskellige links jeg nævner står der både afrejsetidspunkter og priser
så mere kan du vel ikke forlange

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 26-12-04 10:30

Øhh, nej, det gør der egentlig ike... test lige dine links selv :)
Jeg prøver at få hjælp et andet sted...

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-12-04 10:48

Hejsa

På dette links

http://tickets.klm.com/d/Global/Danmark/Flyrejser/Flybilletter_Tanzania/Flybillet_Dar_Es_Salaam/

Taster man sine oplysninger ind

Afrejse d. 22 juni 2005
Hjemrejse 10. juli 2005
3 voksen

så når man frem til en side

som fortæller at prisen for jer alle tre er 19.485

Afrejse fra københavn

Så jeg har testet mine links Palle

Men det kræver jo lidt arbejder fra din side også

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-12-04 10:52

Tillæg

Nu valgte jeg afrejse fra københavn
men i kan også vælge billund eller ålborg

Brian

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 425 point
Dato : 26-12-04 11:02

Tillæg

Prisen fra billund er også 19.485

Men ålborg flyver ikke til Dar es Salaam på den valgte dato Palle

Forsat god dag
Brian

Godkendelse af svar
Fra : palle22

Dato : 02-05-06 15:18

Tak for svaret briani.