/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
blå toiletkumme
Fra : bauchmann
Vist : 1132 gange
250 point
Dato : 21-12-04 17:13

Ja i læste rigtigt. Min toiletkumme er begyndt at blive blå. Jeg bruger ikke kemikalier eller duftblokke. Kun fiberbørste og det vand der er i kummen. Tror i det kan være bakterier?
Torben

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-12-04 17:20

Har du lokalt vandværk?
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 21-12-04 17:26

Ja. Der der undrer mig er, at mine naboer ikke har det problem, så jeg tror ikke det er vandet.
Torben

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 21-12-04 18:29

måske har du efterhånden slebet alt emalejen af. ?

Accepteret svar
Fra : mango

Modtaget 250 point
Dato : 21-12-04 20:13

Nææh men jeg tror det er aflejringer fra vandet..af en eller anden art..du bruger jo ikke noget til at rense den med (jeg ved jo at du er alergisk overfor parfume) men du må kunne få noget uden duft....?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 26-12-04 22:22

bruger du evt. wc rens`??
prøv at sætte nået wcpapir på indersiden af kummen med nået eddike på

Godkendelse af svar
Fra : bauchmann

Dato : 29-12-04 16:50

Tak for svaret mango.