/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Printerstik
Fra : thaulow13
Vist : 815 gange
90 point
Dato : 20-12-04 17:02

Jeg har ikke noget printerstik på min computer. Kan jeg sætte et usbstik på mit printerkabel eller kan jeg købe en printer der for forbindelse til computeren via usb eller trådløst? Hvis ikke nogle af delene hvor kan jeg så købe et printerstik til computeren og hvor meget koster det og hvordan monterer jeg det?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 20-12-04 17:09

har din printer usb??

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 20-12-04 17:15
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 20-12-04 17:15

er til netværk

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 20-12-04 17:43

Du kan det hele.
Du kan få et stik så du kan sætte din printer (med parallel stik) til din USB port. Dertil skal du bruge "Sandberg - Parallel adapter - USB - parallel" http://www.getmore.dk/default.asp?edbpriser=133-00
Du kan også godt købe en printer der har USB stik.
Du kan også godt købe en trådløs printer. (Bluetooth) http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=48096

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 20-12-04 19:39

Er du sikker på at der ikke sidder et printerstik bag et eller andet panel? Jeg fandt et på en bærbar, som jeg var lige ved at kyle ud. Kørte med hånden bag på den, fandt en underlig knast og vips sprang et panel op med flere porte bagved.

Kommentar
Fra : thaulow13

Dato : 21-12-04 13:29

Der er ikk noget printerstik på min computer

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 21-12-04 15:42

derfor kan du også bruge denne her>>> http://www.getmore.dk/default.asp?edbpriser=133-00