/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP PRINTER SKAL TÆNDES FØRST
Fra : 19431225
Vist : 616 gange
50 point
Dato : 19-12-04 16:17

HEJ

JEG HAR ET LILLE PROBLEM MED MIN PRINTER HP OFFICEJET R65, STYRESYSTEMET ER WINDOWS XP PROFF.

PROBLEMET ER AT HVIS JEG IKKE HAR TÆNDT MIN PRINTER FØR END JEG TÆNDER PC'EN SÅ VIRKER MIN PRINTER IKKE OG JEG MÅ GENSTARTE. DET ER JO LIDT IRRITERENDE NÅR MAN LIGE VIL PRINTE MEN HAR GLEMT AT TÆNDE PRINTEREN.

DET SKAL LIGE SIGES AT SÅDAN HAR DET IKKE ALTID VÆRET, MEN JEG VED IKKE PRÆCIST HVORNÅR OG HVORDAN FEJLEN ER OPSTÅET.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-12-04 16:25

FJERN LIGE DEN CAPS LOCK!!
Har du prøvet at fjerne printerdriveren, genstartet og instaleret printeren igen?

Kommentar
Fra : FN88

Dato : 19-12-04 16:30

Man skal normalt ikke installere noget. Plug and Play funktionen burde gøre at man bare skal slutte det til.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 19-12-04 16:59

Har selv en officejet 710 (kombi maskine). Har haft alle mulige "experter" til at se på problemet, men ingen er kommet med noget brugbart.
Det er skide træls at skulle lukke computeren, tænde printeren og så starte computeren igen.
Jeg har printeren tændt al tid, så virker faxen jo også, selv om det ikke er så tit jeg bruger fax.
Det er nok desværre det bedste jeg kan komme med.

MVH

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 19-12-04 17:12

Problemet er løst jeg hentede HPR65 driver på HP'S hjemmeside (troede jeg) men det viste sig at det var et program ved navn HP IMAGE ZONE EXPRESS som blev hentet og der poppede en meddelelse op om at jeg skulle fjerne HP IMAGE ZONE EXPRESS, ( jeg havde i forvejen hp image zone ekxpress installeret ) Efter dette blev gjort var problemet løst.
Alt tyder på at disse 2 programmer ikke kunne forliges.

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 19-12-04 19:16

Hej 19431225

Du kan evt. går ind på driver siden i HP's webside og lade HP scanner din maskin for det seneste driver, som er bedre end driveren inst. i XP. Det bivirker også at man skal ikke tænd for printer da det sker når mand trykker print symbol eller Cntrl + p.Du skal huske at slukke på selve printer første og ikke væg kontakten!!

Hilsen Colin

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 19-12-04 20:02

hej coliniii
kender du den nøjagtige adresse???

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 19-12-04 20:53

Hej19431225
Prøve denne link og tryk på CHECK. Husk og angive sprog Fks. Danish hvis det er en dansk instalation
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?product=59868&lc=en&cc=us&dlc=en&lang=en&cc=us

Hilsen Colin