/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Roterende krøllejern
Fra : PrivateDK
Vist : 1469 gange
200 point
Dato : 18-12-04 13:49

Er der nogen der ved om der findes et krøllejern der selv drejer rundt?
Min faster har svage håndled, og har derfor problemer med at dreje sit krøllejern rundt, så jeg kunne her se en god julegave hvis det findes.
Jeg vil også gerne vide hvor den kan købes.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-12-04 15:13

Umiddelbart ser det ud til at denne her kan, men der er desværre ikke opgivet en pris
http://www.cutrin.dk/Default.asp?ID=54

mvh dova

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 200 point
Dato : 18-12-04 15:54

jeg har set et på tv-shop - det roterer i hvertfald

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-12-04 20:31

Dova - Hvor ser du det henne?

Jeg har et magen til - det rotterer ikke nogen steder...

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-12-04 22:07

Hanne
Det ser ud til at den kan, også fordi de skriver den er med støjsvag motor.
Normalt er der vel ikke motor på sådan et, undtagen det kan andet end varme.

mvh dova

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-12-04 23:45

Dova

Det kan den ikke. Motoren er til varmluft.

Et almindeligt krøllejern har fast varmelegeme, men dette har varmluft. Det skåner håret bedre end et med varmelegeme.

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 20-12-04 00:22

Hej Hanne og Dova,

Den i begge skriver om med støjsvag og varmluft, er Airstyleren.
Den der kan være interessant på Dova's første skrivning, må være Wahl Curling Tongs.
Nu har jeg skrevet en mail til dem, så må jeg se hvad de svarer.

miritdk!!
Den du har set på TV-Shop, kan du huske hvad den hedder?

Ryan

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-12-04 23:39

Wahl Curling Tongs er et almindeligt krøllejern med fast varmelegeme.

Det eneste roterende, der er ved det, er der, hvor ledningen er "sat fast". Det "led" kører med ledningen rundt, så ledningen ikke bliver snoet.

Det er der skisme ikke mange nyheder i - jeg håber, du finder ud af noget med din mail

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 20-12-04 23:58

De kunne ikke hjælpe. Den kunne ikke rotere, selv om den har sikkerhedsstop, hvad så end den er til.
Jeg prøver at lade den køre nogle dage. Det kan være der kommer en forbi der ved noget.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-12-04 00:26

Hot air brush
http://www.tvshop.com/main.phtml?action=product&product_id=2657

mvh dova

håber linket virker

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-12-04 10:30

Jeg kan ikke få det til at virke

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-12-04 11:04

nej jeg kan ikke huske hvad den hedder men du kan jo forsøge at ringe/skrive til dem - de ved med garanti hvad det er for en - hmm kan være der er mulighed for at jeg kan svare senere for kender en der har den - men kan ikke lige komme i forbindelse med hende (ældre dame med samme problemer faktisk - lol)

ps... før jeg blev klippet her fornylig lånte jeg den og den er rigtig god og meget nem at betjene

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-12-04 12:24

Det hedder hot air brush

her er et link til dig

http://www.tvshop.com/index.phtml?set_country=DK

jeg kan varmt anbefale det -

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-12-04 12:29

ps...... det fungerer fint som krøllejern - bare så du ved det

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-12-04 16:02

Sådan miritdk!

Bag-jul-e-hilsen
Hanne

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 27-12-04 17:00

miritdk! Fungerer den som et normalt krøllejern?
Altså, tager den ved en tot hår og ruller ind, eller er det børster der ruller hele tiden?

Godkendelse af svar
Fra : PrivateDK

Dato : 12-01-05 14:02

Tak for svaret miritdk.
Det var den eneste af typen jeg kunne finde.
Hun fik det ikke, prisen lige rigeligt høj, men jeg kan nu fortælle hende hvor hun kan købe det.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-05 16:25

så lidt - - håber hun så får fat i det - det kræver jo bare en telefonopringning