/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Afspille real media filer???
Fra : jens29
Vist : 425 gange
150 point
Dato : 17-12-04 18:42

Har hentet nogle videoklip på "lægens bord", men vil gerne have dem konverteret så jeg kan afspille dem i windows media player, da .rm formatet ikke kan afspilles.
Findes der et godt program til dette. Har prøvet Boilsoft RM Converter, men fungerer íkke særlig godt.

Kommentar
Fra : larsfrohn

Dato : 17-12-04 19:26

Hej Jens 29

Prøv med Easy RM converter - der har jeg konverteret alle filer til MP3, og de kan også klare vidoefiler

Søg på google efter easy RM converter - det er gratis i 30 dage eller 14.95 usd

lars

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 160 point
Dato : 17-12-04 19:58

Med Real Alternative behøver du ikke installere Real Player eller Real One for at se .rm .ram .rmvb .rpx .smi .smil medier. Du kan bruge Windows Media Player eller andre afspillere.
http://www.click-now.net/html/RealAlternative.htm
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : jens29

Dato : 17-12-04 20:31

Tak for svaret pallebhansen.