/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
media player 10
Fra : 20083103
Vist : 384 gange
100 point
Dato : 15-12-04 23:50

1. Jeg har lige installeret/opdateret min media player med det resultat, at den fortæller mig at "programmet ikke er installeret korrekt.Genstart og log med en brugerkonto, som tillader installering af programmer."

Ja tak. Jeg har jo kun den ene brugerkonto. Hvad skal jeg bruge det til? Den logger automatisk på "ejer".

2. Så vil jeg fjerne installeringen i tilføj/fjern programmer. Når jeg klikker på rediger/fjern under Windows Media Player 10 får jeg den melding, at jeg skal genstarte windows, før jeg starter med tilbageførslen. "Gem dit abrjde, gem dit arbejde, luk alle programmer nog genstart derefter Windows."

Problemet er, at der ikke sker noget som helst når jeg genstarter computeren. Meldingerne er de samme. Hvad skal jeg gøre?

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 15-12-04 23:58
Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 110 point
Dato : 15-12-04 23:58

Hejsa

Hvis du køre med me eller xp så kan du lave en systemgendannelse

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-12-04 00:32

Hmm? går ud fra du står som computeradministrator under Kontrolpanel, > Brugerkonti? Ellers ville der jo nok stå flere konti derinde!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-12-04 00:33

Hvor har du hentet mediaplayer henne?

Kommentar
Fra : 20083103

Dato : 16-12-04 06:55

Er easy unistaller freeware (demoprogram?)?
Ja , jeg står som computeradministator.
Mediaplayeren er hentet, idet jeg fik en oplysning om at der var en ny version - og om jeg vil have den. Den tog jeg så - hvillket jeg ikke skulle have gjort.

Godkendelse af svar
Fra : 20083103

Dato : 16-12-04 23:37

Tak for svaret briani.