/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Media Player problemer
Fra : TheOsirisDK
Vist : 674 gange
15 point
Dato : 14-12-04 17:57

Okey, af en eller andet grund vil nogen film ikke lade mig hverken "spole" frem eller tilbage eller lade mig springe i filmen. Dette er nogle få filer og det er lige meget med hvilken afspiller jeg åbner, så kan jeg kun pause, start og stop... hvorfor?

BTW - det er ikke kun een slags filer der gør...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-12-04 17:59

hmm du kan vel bruge skyderen til at spole med ikke ?

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 14-12-04 18:48

NEJ, det er nemlig det jeg ikke kan, hvis jeg spoler med skyder "hopper" den bare tilbage! meget mystisk...

Accepteret svar
Fra : acronym

Modtaget 15 point
Dato : 14-12-04 21:50

Jeg har oplevet det samme, og tror at det er det skyldes et codec. Efter installation af nimo codes pack har jeg efterfølgende ikke oplevet dette.

http://www.divx-digest.com/software/nimo_pack.html

Godkendelse af svar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 15-12-04 14:23

Takker for svaret acronym...

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 20-12-04 16:06

ohoh... efter jeg installeret nimo's codec kan jeg slet ikke spille NOGEN filer!
okey der er kommet lyd nogen filer der ikke før var lyd, men alle film er nu blevet "grønne"?!
bogstavligtalt! når jeg prøver at afspille filen (kun .avi) så bliver at sådan fnidret og grønt! massere af lyd men kun et grønt, forvrænget billed.... help