/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hjælp.. svcd film er blevet væk på pcen
Fra : isa_addams
Vist : 317 gange
50 point
Dato : 11-12-04 00:28

har lavet en svcd med nero 6 og nu kan jeg ikke finde den svcd nogen steder på min pc så ville jeg lige høre jer om I ved hvor de bliver lagt henne...

Kommentar
Fra : Andrewz

Dato : 11-12-04 00:35

hvis du har installeret det på C:\ ligger den på C:\program files\nero\ der inde burde der ligge en mappe der hedder temp hvis ikke kan du gå ind der og højer klikke og se hvor meget mapperne fylder ... så den mappe der fylder en del ligger din Svcd nok i :D

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 11-12-04 00:43

Er der ikke i nero,som i de pogrammer jeg bruger,et flueben " slet efter succesrig brænding"man skal fjerne?

Kommentar
Fra : isa_addams

Dato : 11-12-04 00:44

har kigget efter den i alle temp mapperne der ligger på min pc og der er den ikke

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 11-12-04 00:52

luk nero install mappen op ,der må temp mappen da ligge,jeg går ud fra jeg misf spgm,troede du havde brændt den

Kommentar
Fra : Andrewz

Dato : 11-12-04 00:55

hmm så er det nok det olepost siger at du har kommet til at sætte "slet efter succesrig brænding" eller også så gik du ud og sagde at den skulle slette filen pågrund af filen var incomplit

Kommentar
Fra : isa_addams

Dato : 11-12-04 01:26

jeg har lavet en avi om til svcd men jeg kan ikke finde den og hvor i nero kan jeg skrive destatination for jeg vil ikke brænde den ud med det samme

Kommentar
Fra : isa_addams

Dato : 11-12-04 01:27

for var nået der til hvor den ville brænde den over på den tomme skive...

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 11-12-04 09:25

Desv kender jeg ikke Nero godt nok,men hvis den ikke ligger i NERO temp eller du selv har givet den en plads,må du på den igen,men mit råd er at have brænderpogram-converterpogram osv hver for sig.Jeh syntes at disse store multipogrammer for tit laver rod.Hvad med søg-du må have givet filen et navn

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-04 09:45

prøv at bruge søge funktionen til at finde den

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-12-04 10:43

Nero er et brænderprogram og IKKE et konverteringsprogram.
Hvis du er stoppet inden brændingen ligger der KUN en projektfil på ca. 1 kb.
Konverteringen er gået tabt og du må forfra.
Du kan ikke med Nero gemme filen på harddisken inden brænding.

Accepteret svar
Fra : olepost

Modtaget 50 point
Dato : 11-12-04 12:18

converteringen fra avi-vcd kan du lave med cucusoft http://www.avi-vcd.com/
Men how er du så kommet på at du har lavet den om(converteret) filen?

Kommentar
Fra : isa_addams

Dato : 14-12-04 22:44

har fundet den

Godkendelse af svar
Fra : isa_addams

Dato : 14-12-04 22:45

Tak for svaret olepost.

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 14-12-04 23:20

Hmm Men tak