/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
hjælp til overskrift
Fra : Nik_
Vist : 1587 gange
25 point
Dato : 09-12-04 15:31

Jeg har skrevet manuskriptet til en kortfilm som handler om en pige der er blevet uønsket gravid og nu skal hun fortælle hendes forældre det. De bliver sure og den ender med hun løber ud af døren og smækker den efter sig. Overemnet er, abort er et familieanliggende, men jeg kan ikke finde på min egen overskrift.. Noget med uønsket graviditet eller noget, men er det ikke kedeligt..

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 09-12-04 15:38

Maria anno 2004

Frieda

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 09-12-04 15:38

Hmm, hvad med: "Når børn venter børn"

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 09-12-04 15:39

Uønsket !!

hilsen S_ild

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 09-12-04 15:41

eller "Alene" eller "nedturen"

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 09-12-04 15:52

"Maven er så rund .. mor" (Omskrivning af "Solen er så rød .. mor")
/PG

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 09-12-04 15:55

"Tres poser dadler og en g-streng"

Accepteret svar
Fra : pipzi

Modtaget 35 point
Dato : 09-12-04 16:15

Kun et barn...

Den kan forståes på flere måder jo

Godkendelse af svar
Fra : Nik_

Dato : 09-12-04 16:24

Ha hvor pudsigt, det kom jeg selv på lige inden jeg så dit indlæg, så det passer jo fint ;)

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 09-12-04 16:28

Jamen det var jo heldigt, at det var til gavn for os begge, det gav mig lige tankerne til et digt jeg lige skrev