/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
cookie
Fra : dengamle
Vist : 373 gange
50 point
Dato : 07-12-04 16:37

Jeg prøvede de forslag i kom med men jeg kan ikke
finde tilsidesæt auto jeg har været inde på avanceret
det er det samme med tillad cookies under sesion
hilsen dengamle

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 60 point
Dato : 07-12-04 17:29

Hej dengamle

Hvorfor laver du en ny tråd om det samme emne? Du kan da stadig tale med alle deltagere i den gamle tråd?

I dette spørgsmål bruger du ordet "i", og henviser til noget der er foreslået i en anden tråd. Du fortæller ikke hvilken anden tråd, og derved gør du det umuligt for nye mennesker at hjælpe dig. I denne tråd fortæller du heller ikke hvad dit problem er, og det gør det jo også umuligt for nye at hjælpe dig.

Du er nok alligevel ikke så gammel endda. Gå tilbage i den gamle tråd, eller gentag spørgsmålet i denne, så kan vi komme videre. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-12-04 18:50

hmmm fatter da heller ikke en brik her ???????????????

Godkendelse af svar
Fra : dengamle

Dato : 07-12-04 18:53

Tak for svaret arne.jakobsen.