/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Styrketræning...!
Fra : Mac.C_ThE_PiMp
Vist : 401 gange
50 point
Dato : 05-12-04 19:29

hej alle jer kandu'er......

mig og min far er blevet enige om at vil til at træne... han vil bar gerne af med øl-dunken, og komme i nogenlunde form, og jeg vil gerne komme i form, og samtid vil jeg os gerne ha en lidt større overkrop + overarme... nogen der ved hvor man ka finde en god træningsplan, som man ka gå ud fra...?

det ska siges at vi kun har håndvægte, og det ska kun forgå her hjemme, og så selvfølgelig udenfor når vi ska løbe...

kh... Mac.C

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 05-12-04 19:43

http://bodyforum.dk/ er der en masse mennesker der ved alt om den slags.
Prøv bare at høre dem ad under programmer.

\\-> Dennis

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 05-12-04 23:55

Der er også noget her, at gå i gang med http://kortlink.dk/motion-online/fd9

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Solmyr

Dato : 06-12-04 02:09

Et råd, hvis man vil træne overkroppen:

Laver man armbøjninger, så træner man armene mest, hvis håndfladerne er placeret tæt på eller under kroppen.

Ændrer man placeringen af hænderne, altså flytter dem længere fra kroppen, så trænes skuldre og brystkasse mere.

God fornøjelse

Rune