/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Maribo Gasværk
Fra : Rytterknaegten
Vist : 535 gange
500 point
Dato : 05-12-04 01:49

Søges efterkommere til Knud Christensen, tvilling til Maren. Mener KC var ansat ved Maribo Gasværk.
Mvh Rytterknaegten.

Kommentar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 05-12-04 21:56

En datter Hanne vistnok af Knud Christensen. Eller er der een der kendte nogen på Gasværket i 50-60érne.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 08-12-04 22:31

Har du spurgt lokalt under sognetræf: http://www.damsg.dk/sognetraef/index.asp ?

Da du sikkert mener 1950érne og 1960érne, har vi (uden lokalt Maribo kendskab) ingen mulighed
for at hjælpe dig via søgning på nettet, (spørg om noget der er mindst 100 år ældre).
Mvh Svend

Kommentar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 11-12-04 01:26

Hej Svend, ja det er jo rigtigt det Du skriver,MEN, det kunne jo være der var en kandubruger, der måske lige havde lokalkendskab, der "var på", det er den chance jeg tager.Men tak for tippet med Sognetræf.
Mvh Rytterknægten.

Accepteret svar
Fra : LisBJensen

Modtaget 500 point
Dato : 19-12-04 20:54

Prøv at denne www.tom-stryhn.dk eller find hans mail og skriv til ham.

Lis

Godkendelse af svar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 02-01-05 07:49

Tak for svaret Lis, jeg havde håbet at få lidt mere ud af det, men er dog glad for det tip du gav mig, det er interresant læsning.
Mvh John Rytterknægt.

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 02-01-05 11:15

Hej John
Godt nytår

Velbekomme. Jeg vil tro hvis du kontakter Tom Stryhn, kan han sandsynligvis hjælpe dig videre.

Lis