/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
lidt snyd med virus programmer.........?
Fra : JacobS.
Vist : 462 gange
20 point
Dato : 04-12-04 18:14

Hey

Som alle andre søger jeg den billligste metode!
JEg har set at Kaspersky Anti Virus 4 skulle være den bedste antivirus program!
De har en trial verision til download.
Så tænkte jeg om at når nu den her tid er udløbet, kan man så ikke uinstalere programmet og hente det igen?
Altså sådan at man får længere tid?
Og så blive ved på den måde?

Accepteret svar
Fra : tiemaster

Modtaget 30 point
Dato : 04-12-04 18:39

jo de kan man godt.... nogle gang skal man dog slette reg filen først....

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 04-12-04 18:40

vil lige sige at jeg bruger avast antivir og siden jeg begyndte og bruge det har jeg ik haft noget som helt af nogen ting......... kan hentes på www.download.dk

Kommentar
Fra : joanjoergensen

Dato : 04-12-04 18:40

Hi JAcob.

Med hensyn til "lidt snyd " for at spare, så kunne det være meget relevant for sådan én som mig, for jeg er folkepensionist og har derfor ikke store summer til rådighed.
Men alligevel betaler jeg meget gerne for et godt Antivirus program - og det har jeg.
Det kan være meget dyrt at spare penge lige netop på det punkt!

Det kan måske godt gøres på din måde, hvis der da ikke er et eller andet signal, der fortæller, at din pc har hentet Kasperskys antivirus tidligere, når du prøver at hente det igen og igen.
Din snyder.
Venlig hilsen Joan

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-12-04 18:55

En test der er over et år gammel fortæller ikke meget Jacob.
AVG har opdateret deres freeware version til 7.0 hvor den væsentligste ulempe er den server hvor man henter opdateringer da den godt kan være overbelastet.
Du skal ikke regne med at du kan geninstallere trial software nu til dags.
Læg du AVG eller Antivir på og linkene kan du jo, som den ferme surfer du er, selv finde

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 04-12-04 19:01

men alligevel.................
Jeg ved godt at jeg måske ikke er helt "ren"
Men jeg vil gerne have kapersky antivirus fordi det ER det bedste!
AVG 7.0 er ikke gratis............... jo, det er det nok, men alligevel er de ikke gode!
JEg vil nu køre med kaspersky!
MEn hvis ikke jeg kan blive ved med at hente det må det blive AVG! (desværre)

Godkendelse af svar
Fra : JacobS.

Dato : 04-12-04 19:02

Tak for svaret tiemaster.

Kommentar
Fra : joanjoergensen

Dato : 04-12-04 20:30

Snyd du bare lidt JacobS.
Held og lykke og god jul!
Joan

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 05-12-04 11:19

Kan man også "snyde" med norton?