/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
. Ferie Januar 2006
Fra : Industri
Vist : 514 gange
100 point
Dato : 04-12-04 13:51

Vi skal på ferie jan 2006. 2 voksne samt 2 børn 22/20. Men jeg vil gerne et sted hen hvor vejret er solrigt og varmt, uden for megen regn. Rejsens pris incl. overnatning max. 55.000. i ca. 14 dage.Hvor er bedst og med hvem. Ikke kun daseferie men gerne lidt kultur og oplevelser. På forhånd tak

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-12-04 13:53

Der kan jo ske meget med priser og selskaber i løbet af den tid der er ti i skal afsted

Kommentar
Fra : babee

Dato : 04-12-04 15:10

jeg vil forslå caribien isla margarita
det koster 12500 pr person og er alt inklusiv fra 11 morgen til 11 aften. der serveres morgenmad og aftensmad og alle drikkevarer er gratis også sprut. der er også strandbar hvor alt er gratis
det er falk og laurtisen der har de rejser
var selv afsted i 2000 og det var bare kanon vi boede på et hotel der hed la flombouriant
vi var 4 voksne afsted

Kommentar
Fra : babee

Dato : 04-12-04 15:13

ps hotellet lå 50m fra stranden eller mindre man skulle bare gå over vejen

Kommentar
Fra : babee

Dato : 04-12-04 15:33

http://www.ilemargarita-venezuela.com/island.ing/island.htm

her et link om øen

og kan se her at det måske er billigere enda

hotellet hed Hotel Le Flamboyant

et link til falk og lauritsen

http://www.falk-lauritsen.dk/67.asp

Kommentar
Fra : Ravni

Dato : 04-12-04 20:39

tennerifa er også altid dejligt + der er mange muligheder for at opleve noget også på egen hånd

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 05-12-04 00:30

Jeg vil foreslå Filippinerne, der findes de flotteste bounty øer, fedeste strande og billigste shopping - jeg har nu været der 4 gange - og jeg længes efter det igen....
prøv denne tur - den er billig og incl. 1 uges krydstogt..... http://www.cctravel.dk/html/philippines/rejseplan/109/travelplan109.htm kan evt. kombineres med Thailand eller Kina

Go´ tur
André

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 05-12-04 15:15

Bali .. helt uden tvivl !
/PG

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 23-02-05 09:15

Thailand, helt sikkert
Ruteflybillet og 2 overnatninger i Bangkok= ca 5500,00 pr. person
Kost og logi, alt afhængig af ens forventninger= 80-150 kr. pr. person
Evt. en indenrigsflyvning med Thai=ca 500 kr. pr. person
så der er masser af rum for det beløb i beskriver, og muligheder for både trek, øhop og daseferie.
spørg hvis i er i tvivl om noget

go tur/Stni

Kommentar
Fra : mear

Dato : 31-07-05 10:42

Hej

Jeg ville tage til Indien Goa der er utrolig dejlig, mange spænende udflugter har selv planer om at tage derud i jaqnuar men det bliver for 4 gang. Apollo er for os det foretrukne rejseselskab altid meget hjælpsomme med alt også hvis man vil gøre noget på egen hånd. Vi lejer gerne en taxi en hel dag nu og da det koster omkring 150 for en hel dag uanset km.
Alle er meget venlige og hjælpsomme derude.

mvh Mear

god rejse