/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Hej HjææLP mig
Fra : mollymelissa
Vist : 641 gange
20 point
Dato : 03-12-04 14:32

Hej min hvide molly fødte igår og idag er hun død!! det gik meget lang tid med at føde for hende og en af fiskne har bidt i hende så hun havde et hak men kunne godt svømem idAG ER hun somsagt død hvad kan det skyldes er bare så ked at det :(

Kommentar
Fra : crazypaki

Dato : 03-12-04 14:49

... WoW...

R.I.P.... Tiden var nok kommet for hende....

Sorry.... Håber du får en ny...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-12-04 16:13

Det kan være at fisken har været gammel, og så har fødslen været for hård for den.
Eller den har taget skade af at en anden fisk havde bidt den.
Mollyer er noget sarte i det.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : graph

Modtaget 20 point
Dato : 04-12-04 20:15

hvis en fisk blir syg her de andre fisk en tendens til at bide/nappe dem til døde... det kan fx. være der har siddet en unge fast eller noget så dør hun, da hun jo skal af med dem alle..

Men det var da trælst.. håber at nogle af hendes unger overlever.. ellers må du gerne få en molly af mig *G* *SS* ;)

Kommentar
Fra : mollymelissa

Dato : 05-12-04 11:03

tak alle sammen

Godkendelse af svar
Fra : mollymelissa

Dato : 09-12-04 10:26

Tak for svaret graph. du havede nok ret min ven QnuuZ Mollymelissa