/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
RDRAM, hvor ?
Fra : Tomek
Vist : 350 gange
100 point
Dato : 07-08-02 23:05

Hvor kan man købe i DK RDRAM 32 bit ?
På forhånd tak
MVH
Tomasz

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 07-08-02 23:32

De forskelige ramtyper har jeg ikke meget styr på, og jeg ved ikke om det er diise: http://prc-data.dk/ProduktFrame.asp?Produktid=20417840 men http://prc-data.dk er nok det e-firma der er mest kendt i danmark for billige ram og hvis de ikke har det (hvilket jeg tror) så kan de sikkert skaffe det

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 07-08-02 23:34

Hej Tomasz,

eh... mener du PC 800 RDRAM eller PC 1066 RDRAM... og på hvor mange MB?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Tomek

Dato : 07-08-02 23:41

e.p: Næ PRV-data har det ikke, men det kunne være at de kan skaffe det, lige som mange andre, nu har jeg ventet hos sådan en 14 dage uden noget håb. Men tak for svaret.
....
Strarup : RIMM 4200/ 256 mb (helst)

Kommentar
Fra : Tomek

Dato : 07-08-02 23:50

Hej Traic
Ja, enig. Men for du svarer, kan du ikke tjekke om det passer til sprøgsmål ? Den slags ram findes ikke der.
Mange hilsner
Tomasz

Kommentar
Fra : heroine

Dato : 07-08-02 23:52

Hey Tomek,
Har kigget lidt omkring, og den type RAM du leder efter er: RIMM4200 ? Ikke?
De skulle være udkommet i Danmark i sidste kvartal..
Men ser altså ikke ud til de har holdt deadline.
Men vil da give e.p ret.
Henvend dig til nogle af de store high-end shops.. De burde kunne skaffe dem hjem, hvis de er kommet ud på det danske marked..

//hero|ne

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 07-08-02 23:58

en søgning på www.dejanews.com vi ser at med de indlæg har de været i omløb i snart
½ års tid :

http://groups.google.com/groups?q=rimm+group:dk.*&hl=da&lr=&ie=UTF-8&scoring=d

Så den der med at de lie er kommet ud holder ikke vand

Kommentar
Fra : heroine

Dato : 08-08-02 00:02
Kommentar
Fra : Traic

Dato : 08-08-02 00:03

Ups, der var jeg vist lidt for hurtig -- sorry

Kommentar
Fra : heroine

Dato : 08-08-02 00:04

Der er tale om RIMM4200 ikke bare RIMM?

Kommentar
Fra : Tomek

Dato : 08-08-02 00:05

Hej
zonker:
Ja, på news kigger jeg faktisk hver dag
heroine:
Jeg håber helle tiden at den er dukket op et eller andet sted i DK.
MVH
Tomasz

Kommentar
Fra : heroine

Dato : 08-08-02 00:09

tomek,

Det er vel also et spørgsmål om tid..
Kunne læse at de dyre pc'er der bliver solgt samlet i dk, allerede kan indeholde denne type RAM, men det er jo typisk, at vi skal snydes for det bedste indtil sidst :P

Say.. Det nye Radeon grafikkort :/

Men yer GL

//hero|ne

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 08-08-02 00:12

Tomek kontakt en af ovenstående forhandlere de har det helt sikkert

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 08-08-02 00:14

hej

tja... de ser noget vilde ud de Ram...
http://www.hardwareonline.dk/nyheder.asp?nID=3332
der bl.a. linker her til... -->
http://www.gamepc.com/labs/view_content.asp?id=ngrdram&page=1
det er jo nærmest computer doping...

men jeg har nu ikke hørt om dem før nu...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Tomek

Dato : 08-08-02 00:22

zonker:
jeg kender de links, de første to kan du ikke bruge hvis du ikke har selv en firma.
de sidste to er lige så godt som den forhandler jeg kender, de har det ikke, man skal bestille og vente. Jeg spørger hvem har den ram nu.
Jeg vil ikke vente længere.

heroine:
sey ..... det er Parhelia

MVH
Tomasz

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 110 point
Dato : 08-08-02 00:33

så kommer du til at vente længe og det er IKKE korrekt når du skriver, at man skal være firma
for at handle hos de 2 første. Faktisk havde vi en del private kunder, da jeg var ansat der, så
prøv der istedet for at afvise svaret-......

Godkendelse af svar
Fra : Tomek

Dato : 08-08-02 23:34

Tak for svaret zonker.
Nogle skal have beløning Og jeg synes din svar var den bedste
Mange hilsner
Tomasz

Kommentar
Fra : Tomek

Dato : 12-08-02 15:14

Hej alle sammen
Ja Zonker havde ret med hensyn til de links. Jeg har allerede bestilt PC 1066 32 bit hos Nemcomputer.
Men jeg fundet anden link hvor man kan bestille sådan ram og mange flere, med en dansk kontakt person.
www.shop4memory.com
Det er et irsk firma og kontakt personen hedder Jakob Kristensen
MVH
Tomasz