/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
hvor skaffer man sne???
Fra : jbg
Vist : 545 gange
200 point
Dato : 01-12-04 15:40

hvor skaffer man sne??? (ikke det til næsen)
Jeg skal bruge et læs sne til en event i København, er der nogle det ved hvor jeg kan købe det?

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 01-12-04 15:47

sådan noget er vist kun forebeholdt vinter ol, tror bare du må fre med skovlen, hvis det kommer i tide, og så i fryseren-

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-12-04 15:50

Hvis du kan bruge skælis, kan du få det på en fiskerihavn. Prisen kender jeg ikke.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-12-04 15:51

Sne som sådan er sværere at lave end is. Skal det være sne?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-12-04 15:53

prøv at kontakte nordiskfilm det kan være de har en snekanon (zentropas er jylland for tiden)

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-12-04 15:54

Iøvrigt skal du nok regne med at man vil have penge for større mængder. Til OR koster en skælismaskine der kan fremstille 26 tons/døgn 1,8 mill + moms. Den vil man sikkert gerne have forrentet + den i sagens natur også forbruger både vand og ikke mindst temmelig meget el!!!!!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-12-04 15:56

Kan du bruge fup-sne, kontakt da den lokale brandstation. De plejer at være leveringsdygtige i en gang skum. I knægtens børnehave kostede det en kasse øl at få plænen dækket i en meters højde, sidste sommer.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 01-12-04 15:58

Hvor længe kan du vente? Lidt senere på året kan jeg sikkert skaffe det billigt!!

Der findes da kunstig sne! Een slags der bruges ved skiarrandsementer i Danmark! En anden slags der bruges ved filmoptagelser, hvor man ikke vil vente på vejrguderne!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-12-04 17:16

Prøv at kontakte Skishop www.skishop.dk de kender de mærekligste mennesker, og har selv været involveret i events med kunstig sne på Rådhuspladsen

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 01-12-04 18:51

mange gode kommentare.
Det må godt være skælis, men skum-sne duer ikke.
Regner selvfølgeligt med at det koster noget.
Skal bruge det næste fredag.
Jeg prøver at kontakte en fiskeri havn og skishop, men flere gode ideer er velkomne.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-12-04 12:09

Hvad fandt du på?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-02-05 09:28

Lige nu, går man udenfor med en skovl!